Løøørdag 14 august

Mor4

Gift med forumet
og fredag 13 er over[:D][:D]

Tidlig hjemme fra byen og godt er det så har jeg kanskje et liv i morgen og[:D]

god morgen[:)]

endelig har jeg tid til å skrive her igjen!! har vært en travel uke, hardt å begynne på jobb igjen[X(]

i går da jeg kom hjem var svigermor kommet, hun skal bli til i morgen. håper det går fint, man kan jo bli litt lei av og til[;)]

i dag er det ikke meldt det været som har vært før i uken her, men da passer det fint med litt butikkturer[:D] ungene ønsker seg sommerfuglhåv så da skal vi lete etter det.

ha en fin lørdag[:)]

God morgen! [:)]

Ååååh, så trøtt! Har vært tropenatt her i natt (takk for deeet, først sent i august har vi noe som ligner på sommer!), så har vært glovarmt å sove. Så måtte sambo på do kl 6, og da vekte han meg. Og Ida våkner så tidlig nå som hun har vannkoppene, så hun vekte broren halv 7. De to kommer til å bli GRUSOMME i dag! [&o] Supert grunnlag for festen i kveld, med andre ord... jeg kommer til å sovne i sofaen kl 20! [8|]

Jeg stikker på trening kl 10. Step&Pump. Etterpå skal jeg hjem og sove mens Tobben (og garantert Ida...) sover, og sambo skal ut og teste sykkelskoene sine. Så skal vi på en liten butikkrunde. Skal på Jysk og Bohus for å se på speil til å ha over skjenken vår, også fotobutikken for å hente ut bilder jeg har fremkalt som skal på bildelista over sofaen, og matbutikk. Også tenkte vi å ringe pappa for å få han til å komme og hjelpe oss med å henge opp nevnte bildeliste (vi har ikke vater, så kjekt med handy pappa-hjelp!), og mulig speilet om det blir noe kjøp. Også skal jeg henge opp 2 bilder på kjøkkenet, det blir kult altså! [:)] Mulig det kommer bilder av det etterpå [;)]

I kveld skal jeg som sagt på fest. Første festen siden oktober 2005, faktisk. Skal ikke drikke mye da, for har planer i morgen også. Men jeg får i allefall brukt den nye kjolen min, og de smashing skoa! [:D]

I går kveld var gamla crazy, forresten. Jeg har jo hørt om det der Twilight-hysteriet, så jeg lånte den første filmen. Dette skulle jammen testes ut. Litt treg kanskje, men sånn kan det gå. Filmen ble sett, og jeg er ikke helt overbevist. Det der Edward Cullen-hysteriet forstår jeg IKKE, men det er sikkert fordi jeg så Robert Pattinson på Ellen show før jeg så filmen, og der var han ei klyse. Nåh nei du, tror andre kan få digge Twilight i fred jeg!

Dette ble langt, sånn kan det gå.

Ha en fin lørdag alle sammen! [:)]

Ja da var vi alle sammen [:)] litt overskya og varmt. Heidi har fremdeles feber..Så det blir full avslapning i heimen

eller sambisen sa jeg kunne stikke på trening. Så da tar jeg med meg minsten og trener tenker jeg[:D]

Her våkna vi halv 9 av et utdrikningslag utfor vinduet vårt...
Igår var det virkelig fredag den 13! Sambo har vært offshore i 2 uker og skulle komme hjem igår. Men etter en times søvn inatt fikk han beskjed om at han kanskje må være en uke til, minst 3 dager... [:o][&o][:(]

Mathea savner pappa, jeg er trøtt og sliten, kommer aldri ajour... buhuu..

Idag er det STRÅLENDE SOL!! Skikkelig varmt allerede nå [:D][:D] Må ut idag [:)]

overskyet vær her og jeg er uthvilt etter en god natts søvn. Samboeren lager egg og bacon til frokost, også stikker vi på styrketrening etter det[:)]

I kveld tror jeg det blir grilling med noen vennepar muligens, og jeg blir vel sjåfør som vanlig. Kanskje begynne å kjøre taxi?

Men humøret er strålende og det er fridag, og N koser seg på Mallorca. Da kan han bade som er det BESTE i hele verden faktisk[:D]

Vært på stranden og grillet meg, og så har vi grillet litt mat og her hjemme etterpå. Nå skal jeg bare spille litt gjett hvem med lillemor før hun skal legge seg. Hva resten av kvelden bringer vil vise seg[:D]

Da vet jeg hva som feiler Heidi. Tok turen til legevakten siden hun fikk så mye utslett. Hun hadde skarlagensfeber hun

svigermor er her og jeg kjenner at nå er jeg lei... ååå, som jeg gleder meg til i morgen kveld!!!
av og til går det bra, men kjenner jeg at jeg er småsur.

gleder meg til å legge meg!!!!

Buffi: Det hadde jeg da jeg var liten og da var jeg SKIKKELIG syk. Kom lege hjem til oss og greier... God bedring til Heidi.[:)]
Marte: Skjønner at du gleder deg. Det var vel hun som pleide å ta med loff sånn at barna fikk "spise noe de likte"! [;)]
Lurve tufsa: Skjønner at du er lei deg. Du hadde fortjent et lite avbrekk.

Nå er Hannah på Kreta og jeg savner henne allerede....[8|] Det var trist å si hade i dag, klarte å holde tårene tilbake til hun dro sånn at hun slapp å se det....[:(] Ville så gjerne kose oss sammen.

ORIGINAL: McBaby

Buffi: Det hadde jeg da jeg var liten og da var jeg SKIKKELIG syk. Kom lege hjem til oss og greier... God bedring til Heidi.[:)]
Marte: Skjønner at du gleder deg. Det var vel hun som pleide å ta med loff sånn at barna fikk "spise noe de likte"! [;)]

Nå er Hannah på Kreta og jeg savner henne allerede....[8|] Det var trist å si hade i dag, klarte å holde tårene tilbake til hun dro sånn at hun slapp å se det....[:(] Ville så gjerne kose oss sammen.

mhm...jepp, var nok det ja! ligger noen osteloffer her nå å. jeg derimot har kjøpt inn ekstra fiberrikt til dem[;)]

ORIGINAL: McBaby

McBaby: takk...Jo hun har vært veldig dårlig så i dag ble det legevakten etter at uslettet kom[:)] Så håper hun vil spise igjen

Back
Topp