Løøøørdag!!!

smash

Forumet er livet
VIP
I dag er den store flyttedagen!! ENDELIG ER DEN HER!!!
Men ikke så kult at jeg har syyyykt vondt i ryggen og må bære masse tunge esker og holde på til langt til natt[&:]
Men såååå godt det skal bli å bli ferdig!!
Så er gubben nede å henter en stooor pakke fra papirloftet nå, og Jenny min er 3 år i dag!!

Ha en fin dag alle sammen!![:D]

En skikkelig innholdsrik dag på dere da med andre ord. Det blir sikkert kjempegodt å komme seg inn i nytt hus.
Men først et stort hipp hurra for Jennymor.
Vi skal vel en tur til ikea snart. Sikkert galskap der i dag.

Lykke til med flyttingen idag [:D][:D] 
Og gratulere med dagen til lille jenny [:D]

Som vanlig har jeg ikke store planene idag, sambo jobber fortsatt natt så regner med at han bare skal spise når han står opp for å så dra på jobb. Og det er enda døgnvillfestival i byen så alle er vel der idag også siden snoopdog spiller [:'(] Jeg vil også dit [8D]

Lykke til med flyttingen![:D]
og
Gratulerer til søte jenny [:)]

idag SKAL jeg scrappe, gubben driver å kjører taxi i helgen, så da er jeg og ada sofie hjemme alene!

Masse lykke til med flyttingen i dag.

GRATULERER SÅÅ MYE MED JENNY!!!
3 ÅR OG INGEN BLEIE!!

Er forsatt hos besteforeldrene mine jeg da.
Var ute i går med noen venninner og ble sååå full[8|][:'(]
Var skikkelig gøy, men barn dagen der på? Huff. Hihih.
I kveld skal jeg lære meg å tre symaskinen min!!!!!
GLEDER MEG SÅÅÅ MYE!!

Lykke til med flyttingen og gratulerer til Jenny :)

Døgnvil ja januar_baby... JEG VIL DIT!! Men har ikke råd :( Såe.. jeg og gubben drar en tur på kino istedefor. Fikk gavekort på kinoen i julegave i fjor.. og det er vist ikke brukt enda nei.. joda, vi er veeeeldig ofte på kino [8D][&:] hehe

Tusen takk alle sammen! Nå er vi nettopp ferdig. Holdt på i ett fra kl 9 i dag! Kun en liten matpause! Nå har vi kun et tv og 2 madrasser her. Nå skal vi snart kose oss med kinamat og tv. Dritslitne begge to. Så er det pån igjen i morra...

Back
Topp