I går var vi veldig mye på farten, ble lite skriving på meg
Først var vi for å fikse pass til frøkna, men vi glemte bilde selvfølgelig
Så dro vi en tur ned til byen, shoppa litt på salg, 50 - 70% på alt i name it butikken, det ble mye fint for pengene
Senere møtte vi søstra mi som bor i oslo og broren min med deres barn for å spise lunsj, det var veldig hyggelig
Så ble det en spontan bytur med dem på kvelden, tante satt barnevakt, vi ble veldig sene, klokka ble vel 01.00, frøkna sov hele tiden, det gjorde utroooolig godt å få kommet seg ut litt, kjenner nesten litt bakrusfølelse i dag, enda det ble ikke så mye å drikke
Idag skinner sola og vi har vært ute å trillet, det gjorde godt
Var innom ett vennepar av oss på veien og tok en kaffe før vi dro hjem. Ellers blir det bare rolig, godt er det.
Tror vi skal ha pinnekjøtt til middag i dag, ble så mye igjen etter nyttårsaften
Hva skal dere i dag da?
Først var vi for å fikse pass til frøkna, men vi glemte bilde selvfølgelig
Så dro vi en tur ned til byen, shoppa litt på salg, 50 - 70% på alt i name it butikken, det ble mye fint for pengeneSenere møtte vi søstra mi som bor i oslo og broren min med deres barn for å spise lunsj, det var veldig hyggelig
Så ble det en spontan bytur med dem på kvelden, tante satt barnevakt, vi ble veldig sene, klokka ble vel 01.00, frøkna sov hele tiden, det gjorde utroooolig godt å få kommet seg ut litt, kjenner nesten litt bakrusfølelse i dag, enda det ble ikke så mye å drikke
Idag skinner sola og vi har vært ute å trillet, det gjorde godt
Tror vi skal ha pinnekjøtt til middag i dag, ble så mye igjen etter nyttårsaften
Hva skal dere i dag da?