Løøøørdag:-D

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
I går var vi veldig mye på farten, ble lite skriving på meg:-)
Først var vi for å fikse pass til frøkna, men vi glemte bilde selvfølgelig :drunken_smilie Så dro vi en tur ned til byen, shoppa litt på salg, 50 - 70% på alt i name it butikken, det ble mye fint for pengene:-)
Senere møtte vi søstra mi som bor i oslo og broren min med deres barn for å spise lunsj, det var veldig hyggelig:-)
Så ble det en spontan bytur med dem på kvelden, tante satt barnevakt, vi ble veldig sene, klokka ble vel 01.00, frøkna sov hele tiden, det gjorde utroooolig godt å få kommet seg ut litt, kjenner nesten litt bakrusfølelse i dag, enda det ble ikke så mye å drikke :rolleyes: :oops:

Idag skinner sola og vi har vært ute å trillet, det gjorde godt:-) Var innom ett vennepar av oss på veien og tok en kaffe før vi dro hjem. Ellers blir det bare rolig, godt er det.
Tror vi skal ha pinnekjøtt til middag i dag, ble så mye igjen etter nyttårsaften :rendeer

Hva skal dere i dag da? :blob1

Vi har også vært og fiksa pass nå nettopp. Var adskillig lettere å ta bilde av vesla enn med storebror. Han trengte vi pass til da han var 6 uker. Måtte vekke han, og det var jo HELT umulig å få han til å ha munnen lukket OG øynene igjen. Garantert verdens merkeligste bilde, ikke gjenkjenbart i det hele tatt ;-) Så nå skaffet vi et nytt pass til han også siden han snart blir 2. Har nemlig bestilt billetter til USA :-D jippi!

Ellers i dag blir det en rolig dag. Må ut etterpå å få tak i MME. Plutselig tomt her.

Salg er gøy! og så på hele butikken da, det er ikke ofte synes jeg!

Ha en fin dag :-)

Hei hopp! :)
Jeg og Asle har vært ute og shoppet kurv til å ha lekene i her i stua :) Det ble en sånn mørk brun flette-kurv. Passer greit sammen med resten av interiøret :) Så får man heller gå bananas og handle fargerike kasser når man med tiden skal lage til barnerom. Siden han sover inne hos oss og har alle klærne sine i kommodene på badet, så får jeg beholde hobby-rommet mitt en stund til :rolleyes::D:)
Satt og lurte litt på om jeg skulle lage til et fòr å ha i den kurven, så ikke bamsene hans hekter seg opp i skjøtene. Har no stoff liggende ute i et skap. Mulig det blir dagens store prosjekt.
Utover det, så har jeg ikke store planene. Asle var visst helt utslitt etter shoppingturen, for han sover som en stein på gulvet, og det har han gjort i over en halv time :D O' lykke! :p;) :rolleyes:

Hei hopp! :)
Jeg og Asle har vært ute og shoppet kurv til å ha lekene i her i stua :) Det ble en sånn mørk brun flette-kurv. Passer greit sammen med resten av interiøret :) Så får man heller gå bananas og handle fargerike kasser når man med tiden skal lage til barnerom. Siden han sover inne hos oss og har alle klærne sine i kommodene på badet, så får jeg beholde hobby-rommet mitt en stund til :rolleyes::D:)
Satt og lurte litt på om jeg skulle lage til et fòr å ha i den kurven, så ikke bamsene hans hekter seg opp i skjøtene. Har no stoff liggende ute i et skap. Mulig det blir dagens store prosjekt.
Utover det, så har jeg ikke store planene. Asle var visst helt utslitt etter shoppingturen, for han sover som en stein på gulvet, og det har han gjort i over en halv time :D O' lykke! :p;) :rolleyes:

Det er deilig når de har en lang dupp:-)
Anette sov en time i vogga, jeg klarte faktisk å sovne på sofan i mens:-)

Vi har innedag på hytta pga været, er dratt til seters for å ete oss fete tydeligvis :eek: :p Hermine er den som har vært mest ute idag da hun har hatt 3 lurer i vogna:p
Hermine tuller med farmor, pappan vasker flasker, jeg pumper meg og hunden snorker foran peisen! Herlig ro og fred:rolleyes:

har fått hjem eldste (sebastian) for han har vært hos faren sin denne uka.lillemann ( jon-erik) og jeg har vært hjemme i dag og kosa oss,egentlig gjort veldig lite.Var en tur i butikken og han er veldig glad i vogna si men vi driver og øver på å gå ut uten den,og det går bra...Driver og å øver på å gå på do for harde livet her...

har fått hjem eldste (sebastian) for han har vært hos faren sin denne uka.lillemann ( jon-erik) og jeg har vært hjemme i dag og kosa oss,egentlig gjort veldig lite.Var en tur i butikken og han er veldig glad i vogna si men vi driver og øver på å gå ut uten den,og det går bra...Driver og å øver på å gå på do for harde livet her...

Det er spennende dager vil jeg tro :) Kanskje ikke helt ideelt midtvinters hvis det går gæli :p Og kanskje litt lettere å nå frem i tide i løse, luftige sommerklær :rolleyes::) Lykke til med øvingen!

Det er spennende dager vil jeg tro :) Kanskje ikke helt ideelt midtvinters hvis det går gæli :p Og kanskje litt lettere å nå frem i tide i løse, luftige sommerklær :rolleyes::) Lykke til med øvingen!

Ja han går kun uten bleie når vi er hjemme så går bra det.Han sier i fra selv så føler han er klar :) noen ganger kommer det noe andre ganger ikke.han går på do i barnehagen og,men kun før han får på ny bleie og når han sier i fra..:)

Ja han går kun uten bleie når vi er hjemme så går bra det.Han sier i fra selv så føler han er klar :) noen ganger kommer det noe andre ganger ikke.han går på do i barnehagen og,men kun før han får på ny bleie og når han sier i fra..:)

Så flink som sier fra selv! :) Da går det nok fort, vil jeg tro :D Verre med de ungene som ikke har lyst å gi slipp på bleia o_O

Vi har sykebesøk av pappaen til sambo. Han har perm fra sykehuset denne helgen(innlagt pga gikt og en stafylakokkinfeksjon i foten, stakkars) Så vi passer på han:) Ellers har vi hatt besøk av en kompis av sambo. Har vært ute og lekt med ungene idag, og ellers rydda litt her hjemme, men har fått gjort lite pga en syk og dårlig Emmeth. Så går mye rundt og bærer på han om dagen, lille skattegutten min<3 Vi skal kose oss med Taco nå straks:D:D Alle ungen sover, så det er veldig godt og få koblet litt av:)

I dag har jeg gjort noe hele tiden føler jeg.:p Vi dro til byen kl.11 og fikk handla mat og litt dilldall til navnefestinvitasjonene. Kom hjem, laga blåbærmuffinser og rydda, for vi skulle jo få besøk! Når visitten var over begynte jeg å lage vårruller, også var det tid for kveldsstell og legging, derettet blei det mat på oss voksne, før gubben dro på fest.
Er helt kjørt nå når jeg fikk satt meg i sofaen! Sitter med fingerheklinga mi og kjenner at øyelokkene er rimelig tunge.. Nekter å legge meg før kl.22 på en lørdag, så nå skal jeg spise en siste muffins og se på en teit serie på netflix. Mulig vi skeier ut med en øl også..:)

...og nå leter jeg fortvilt etter liker-knappen på appen fra telefonen:p :confused:

Så flink som sier fra selv! :) Da går det nok fort, vil jeg tro :D Verre med de ungene som ikke har lyst å gi slipp på bleia o_O

Ja han er det :) han blir 4 i mai så synes det er på tide at han slutter.Han har ikke klart og si i fra tidligere pga dårlig hørsel så hver ting som kommer ut av munnen hans er en glede :D

Fant den ikke så slenger heller inn ett par hyttekos bilder:p
Znorking er deilig på landet:rolleyes:
Hermine fikk agurk i nett da vi spiste oksestek, hun var ikke like imponert over det som pære og melon så hun tygde like gjerne på håndtaket i stedet:p
Hundeskinnet blei utslitt av å jage reven, så han lader opp foran/under peisen:rolleyes:

Vedlegg

• 1361653584327.jpg
    1361653584327.jpg
    45 KB · Visninger: 16
  • 1361653705455.jpg
    1361653705455.jpg
    57,4 KB · Visninger: 16
  • 1361653844009.jpg
    1361653844009.jpg
    63,6 KB · Visninger: 16
Hun er nydelig:p Så fint det øverste bildet var, så fredfull ser hun ligger:rolleyes::rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Back
Topp