løøøøøøøøøøøøøøøørdag!!

Trillemor82

Forumet er livet
Ja, så var lørdagen her da snupper!!

Her har uka flydd fra meg med syke barn.. legebesøk... og førstehjelpskurs.. hvor det endte med at jeg svimte av..såå jeg har vært litt sengeliggende.. men formen er nå bedre, men svingende...
Har begynnende høyt blodtrykk og høy puls.. sååå here we go again.... :s litt skeptisk kjenner jeg, men det ble tatt påalvor allered nå på fredag.. sist ble jeg ikke hørt da jeg fortalte om prolemene før i uke 30.. så det er deilig! da får tiden vise hvor jeg havner hen fremover.. han sjekket nok en gang stoffskifte mitt... det var normalt sist.. men jeg håper det er høyt nåslik at jeg kanskje kan få noe behandling! :)

I dag skal vi i familieselskap til svigers.. så jeg baker foccacia i dag og bakte oreo i går..
skal snart sende jentene i dusjen med mannen.. så vi får gjort oss klare.. men først har vi litt kosestund i sofaen! :) deilig i grunn!

JUlie har fått mykoplasma..så hun er ikke helt i slaget, så vi holder henne inne til vi skal dra.. hun har spydd slim i hele natt.. :s stakkars jenta... men virker i mye bedre form nå.. medisinene har hjulpet godt tror jeg!

Ha en fin dag alle damer! og god helg!

Jeg håper ikke stoffskiftet ditt er høyt trillemor, for såvidt meg bekjent kan man ikke medisinere høyt stoffskifte under svangerskap - ikke med de tradisjonelle medisinene i alle fall, for de fungerer som cellegift for å slå skjoldbruskkjertelen ut av spiull.

Her er det deilig lørdag - mormor er på besøk, så ungene er i ekstase. Mormoren hadde også med den største kofferten jeg har sett noen gang, fylt til randen med arveklær til August (i størrelsene 4 og 5 år hovedsaklig) - det var deilig! Så nå har jeg gått igjennom det siste av babytøyet vårt, og hele klesskapet til Johanna, og fylt kofferten igjen for turen nedover - så lille niesen vår kan arve hennes klær.

Nå sitter jeg og lurer på hvor den nevnte mormoren har gjort av seg, sammen med dattersønnen og svigersønnen sin, for lunsjen er klar

høres ut som dere har en herlig helg lenemor..
og så deilig med så mye arveklær :) herlig!! og kjekt å kunne sende litt tilbake også da.. :)

Her har jeg nettopp sendt mann og barn i seng.. Julie har slappet av på sofaen.. hoster bare opp masse slim.. så vi orket ikke fly opp og ned trappa til henne.. så da får hun bli hjemme i morgen.. så sender jeg malin i bhg. blir godt for alle parter tror jeg.

Jeg sliter som vanlig med å sove.. så jeg gidder ikke legge meg enda, tenkte faktisk jeg skulle vaske huset nå¨... får middagsklubb her i morgen. vi er en jentegjeng som gikk på vgs sammen som møtes en gang i mnd og lager mat.. koselig egentlig.. men jeg liker ikke å være vertinne... så jeg blir alltid litt stresset av dette her.. men skal servere moussaka i morgen.. så den er laget klar.. står ikjøleskapet til i morgen.. såmå jeg pønske ut hva jeg skal ha til dessert! vurderer pavlovakakee... hvis jeg ikke bare skal safe og ta is... vi får se.. :) må på butikken en tur i morgen uansett. oppdaget i stad at jeg hadde glemt å ta egg i den hvite sausen somskal være i moussakaen.. men tror dere det gjør noe? hva gjør egget liksom? jeg har allerede helt det over.. så det er for sent å rette på det likosm..

Back
Topp