Lærte å snu seg, men....

Gravid-18

Augustmamma
Septemberhjertene 2018
10 dager før tulla ble 6 mnd 27.februar lært hun å snu seg fra rygg til mage. På dagen når hun ble 6 mnd ble hun forkjøla og var i et utviklingssprang og etter det så klarer hun plutselig ikke å snu seg lenger..
Mener at jeg har lest det er vanlig, men hvor lenge varer det?
Nå er det bare stas å sitte, men hun klarer jo ikke sette seg opp selv.
 
Småen her å synes det e stas å sitte. Men hun klarer ikkje å sitte seg opp selv, og trenger mye støtte når hun sitter for å ikkje falle igjen.

Dette med å rulle seg kommer tilbake. Men har du prøvd å vise henne at hun kan ?? Hjelpe henne litt. Det gjorde eg mye med min før hun klarte det selv.
 
Her snudde og rullet hun rundt i jula. Da var hun 5mnd. Så plutselig ville hun ikke mer, og har hatt pause helt til nå nylig... Nå ruller hun rundt igjen:) Jeg ble jo litt bekymret, men tror vi bekymrer oss alt for mye:)
 
Småen her å synes det e stas å sitte. Men hun klarer ikkje å sitte seg opp selv, og trenger mye støtte når hun sitter for å ikkje falle igjen.

Dette med å rulle seg kommer tilbake. Men har du prøvd å vise henne at hun kan ?? Hjelpe henne litt. Det gjorde eg mye med min før hun klarte det selv.
Jada..var sånn hun lært seg å rulle, men når jeg prøver nå klikker hun eller gidder ikke samarbeide.
Sitte klarer hun ganske bra nå uten støtte, men jeg må sitte bak da.
 
Her snudde og rullet hun rundt i jula. Da var hun 5mnd. Så plutselig ville hun ikke mer, og har hatt pause helt til nå nylig... Nå ruller hun rundt igjen:) Jeg ble jo litt bekymret, men tror vi bekymrer oss alt for mye:)
Bekymringene kom når testen ble positiv, og gir seg vel aldri :p
Jeg får ha tålmodighet så kommer vel rullinga seg igjen :)
 
Hehe, joa. Men problemet er at hun ikke vil ligge i ro. Så nå ser jeg frem til at ho kan bevege seg litt, men når den tid kommer så savner jeg vel denne tiden :p
 
Min har snudd seg bare en gang fra rygg til mage. Var hos hs idag og helsesøster ringte med en gang til fysio for å høre om det var normalt. For han måtte jo rulle!! Barnelegen sa at ikke alle ruller eller krabber før de går. Så null bekymring her. :)
 
Min har snudd seg bare en gang fra rygg til mage. Var hos hs idag og helsesøster ringte med en gang til fysio for å høre om det var normalt. For han måtte jo rulle!! Barnelegen sa at ikke alle ruller eller krabber før de går. Så null bekymring her. :)
Nei ingenting å bekymre seg over! :)
 
Back
Topp