Lært og reise seg

En tråd i 'Februar 2013' startet av Mamma til en skatt, 25 Feb 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

David har lært og reise seg, men bare står der og får panikk etter en stund, klarer ikkje flytte bena noe. Å begynne og grine så da hjelper jeg han ned. Når deres lærte seg og reise seg , hvor lang tid tok det før de flyttet på seg med bena.( vet det er veldig forskjellig, men er bare nysgjerrig )

• Liker Liker x 1
  2. Mamma2013 Gift med forumet

Så morsomt at det begynner å skje ting hos dere :)
    Emma reiste seg 9mnd, gikk ikke mange dagene før beina prøvde å bevege seg rundt. 2 uker etterpå gikk hun fint og stødig rundt bordet :)

*Emma020213*
    *bonusgutt140710*
    *på app'n*

3. MTDC Forumet er livet VIP

Tok litt tid før hun flyttet på beina, mener jeg...

4. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Tok et par uker, tror jeg. :)

5. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

Ja tar nok et par uker her og. Ja er gla det skjer ting her nå:) kan sette seg og nå, endelig!

6. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Hun reiste seg da hun var 8 mnd og gikk stødig rundt bordet to tre uker etterpå.

Sent from my iPhone using BV Forum

7. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Mini reiste seg og satte seg med en gang en stund, før hun plutselig gikk bortover og så etter enda en stund gikk hun helt selv

8. Veeronica Flørter med forumet

Det tok ikke så lang tid før hun begynt å flytte beina etter at hun reiste seg, litt lengere tid før hun begynte å gå rundt bordet :) hun var vel rundt 9 mnd når hun reiste seg første gangen :)

9. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

Flinke babyene:) min er bare litt senere enn deres :p

10. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Lille var rundt ti måneder når hun reise seg, hadde null kontroll i starten , hehe:) passa en på samme alder som reiste seg og når lille så han måtte hun prøve også! De første ukene sto hun bare å vræla når hun ikke ville stå lenger for hun klarte ikke sette seg ned igjen.. Tok vel en måned før hun gjorde det.. Litt etter det begynte hun å gå rundt bordet.

11. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

Sånn han her gjør nå det da

Del denne siden