Lært og reise seg

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
David har lært og reise seg, men bare står der og får panikk etter en stund, klarer ikkje flytte bena noe. Å begynne og grine så da hjelper jeg han ned. Når deres lærte seg og reise seg , hvor lang tid tok det før de flyttet på seg med bena.( vet det er veldig forskjellig, men er bare nysgjerrig )
 
Så morsomt at det begynner å skje ting hos dere :)
Emma reiste seg 9mnd, gikk ikke mange dagene før beina prøvde å bevege seg rundt. 2 uker etterpå gikk hun fint og stødig rundt bordet :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Tok litt tid før hun flyttet på beina, mener jeg...
 
Tok et par uker, tror jeg. :)
 
Hun reiste seg da hun var 8 mnd og gikk stødig rundt bordet to tre uker etterpå.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mini reiste seg og satte seg med en gang en stund, før hun plutselig gikk bortover og så etter enda en stund gikk hun helt selv


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det tok ikke så lang tid før hun begynt å flytte beina etter at hun reiste seg, litt lengere tid før hun begynte å gå rundt bordet :) hun var vel rundt 9 mnd når hun reiste seg første gangen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lille var rundt ti måneder når hun reise seg, hadde null kontroll i starten , hehe:) passa en på samme alder som reiste seg og når lille så han måtte hun prøve også! De første ukene sto hun bare å vræla når hun ikke ville stå lenger for hun klarte ikke sette seg ned igjen.. Tok vel en måned før hun gjorde det.. Litt etter det begynte hun å gå rundt bordet.
 
Lille var rundt ti måneder når hun reise seg, hadde null kontroll i starten , hehe:) passa en på samme alder som reiste seg og når lille så han måtte hun prøve også! De første ukene sto hun bare å vræla når hun ikke ville stå lenger for hun klarte ikke sette seg ned igjen.. Tok vel en måned før hun gjorde det.. Litt etter det begynte hun å gå rundt bordet.
Sånn han her gjør nå det da
 
Back
Topp