lærling?

vevina

Forumet er livet
flere en meg her inne som er lærling?
er barne og ungdoms arbeider lærling, ferdig i desember[:)]

jeg er barne- og ungdoms arbeider [:D] er ferdig som lærling for 4år siden da (oi, tiden går fort)

ja tiden flyr skummelt fort, og så mye som skjer på den tiden.
husker bare tanken på å begynne på videregående igjen (hadde gått tre år med tegning form farge og jobbet et år) tenkte med gru på to år til med skole, men nå er jeg snart ferdig med lære tiden[:D]

rart hvordan ting blir å, hadde aldri i verden trudd jeg skulle flytte til telemark og finne drømme mannen, men her sitter vi nå å skal ha barn[:)]
helt utrolig!

ja,er lærling med 1,5 år igjen...
så eg lurer litt på korleis det går..[&:]

går sikkert kjempe bra!
du har jo rett på permisjon på lik linje med de som jobber "vanlig", men blir vel litt forlenget lærlinge tid da......[&:]

blir ferdig nesten to mnd. føre termin jeg da, så har jo ingen jobb å permitere meg fra, men regner med jeg har rett på foreldre penger av nav.......håper jeg[;)][:)]

hva er du lærling som??

ja, det har du, for du har jo jobba meir enn 6 mnd av svangerskapet,so det går nok fint[:)]

ja, er ikkje redd for økonomien:) men litt for om eg kjem til å fullføre eller ikkje.... men det får eg ta som det kjem...[;)]

er frisørlærling forresten:P

ORIGINAL: Superglade

ja, det har du, for du har jo jobba meir enn 6 mnd av svangerskapet,so det går nok fint[:)]

ja, er ikkje redd for økonomien:) men litt for om eg kjem til å fullføre eller ikkje.... men det får eg ta som det kjem...[;)]

hehe, kan være litt vanskelig å begynne på sånt etter en pause, håper du klarer å fullføre da[:)],

frisørlærling, spennende. har gått ca. samme linje som meg første året da? tegning form og farge, eller det heter vel noe annet nå.....

ja, gikk samma som deg.
men fortsatte på design og tekstil, ikkje frisør:P
det begynte eg først på etter påbygg og et friår..hehe[:)]

hehe litt som meg der å da, jeg fant ikke ut av hva jeg ville før etter påbygg og å ha jobbet et år i bhg[;)][:D]

Back
Topp