Lærern min outa meg!

Honningblomsten

Forumet er livet
Åh, herregud :P Hun sa foran hele klassen "Ja, du som er gravid, ****! Du burde kanskje prate litt med rådgiver"
Jeg fikk litt hakeslepp da altså :P Ehm..
Skulle tro hun skjønnte at det var hemmelig når jeg tok henne med inn på et annet rom når jeg skulle fortelle henne det :P

:O herregud! Ja, det var jo ålreit...

oj, det var jo ikke akkurat godt gjennomtenkt. Hadde blitt litt irritert da ja.

Nei det er ikke mulig!!! Dette burde du virkelig ta opp med henne personlig,eller evt på høyere plan -hun har da vel en form for taushetsplikt når det gjelder sånt?? Ærlig talt!! Det går faktisk bare ikke an,kjenner jeg blir kjempeprovosert..!

FrustrertFrøken skrev:
Ja, jeg sa det til henne, å da sa hun bare "Ja, men det er vell ikke noe å holde hemmelig"
Øhh.. Ble rimelig irritert ja :P

Ble ikke flau engang?? Så det er opp til ho  det asså..? om det ikke er noe å holde hemmelig... Litt blåst, kanskje..?

gullkua skrev:

FrustrertFrøken skrev:
Ja, jeg sa det til henne, å da sa hun bare "Ja, men det er vell ikke noe å holde hemmelig"
Øhh.. Ble rimelig irritert ja :P

Ble ikke flau engang?? Så det er opp til ho  det asså..? om det ikke er noe å holde hemmelig... Litt blåst, kanskje..?

Jeg vet ikke om hun ble så flau, men jeg ble driit flau :P
Synes det er mye skummlere nå liksom! For nå er det så mange som vet det at hvis det skulle gå galt, så må jeg si det til alle liksom! Og jeg kjenner ikke de i klassen noe særlig enda.. :/

:// Så frekt og respektløst av henne! Snakk med rektor eller noen om at hun brøt taushetsplikt sånn at de tar det opp med henne.

Det er ikke opp til henne å avgjøre!! Fy søren, kjenner jeg blir sint!!  

Ta det opp med rektor, evt hennes nærmeste leder. Det er et grovt overtramp mot deg!!

kaffikåno skrev:

Ta det opp med rektor, evt hennes nærmeste leder. Det er et grovt overtramp mot deg!!

Herregud. Lenge siden jeg sist har hørt noe så blåst!! Hun har vel ingen rett å si det fremfor hele klassen. Hun må jo ha en slags taushetsplikt ja. Ihvertfall en moralsk en!! Nei..dette må du ta opp med "sjefen" hennes. Hun klarer ikke å være profesjonell. 

kaffikåno skrev:

Signerer! Hun har taushetsplikt og har ikke LOV å si en dritt uten din tillatelse.

fy så frekk!! 
Utorlikt dårlikt gjort av læraren din.

skilpadda* skrev:
Nei det er ikke mulig!!! Dette burde du virkelig ta opp med henne personlig,eller evt på høyere plan -hun har da vel en form for taushetsplikt når det gjelder sånt?? Ærlig talt!! Det går faktisk bare ikke an,kjenner jeg blir kjempeprovosert..!

Er enig med Skilpadda her. Så lenge du fortalte det i fortrolighet er dette taushetsbelagt, så læreren din gikk langt over streken.

FY F.... så dårlig gjort av læreren!!!!!!!emoticon  

verste jeg har hørt, frustrertfrøken.

"er det noe å holde hemmelig da"? det vitnet vel om at hun ikke har noen barn selv i hvertfall. Man begynner ikke å skryte av at man er gravid til halvt fremmede mennesker før man er litt sikrere på at alt går bra. I hvert fall etter uke 12 o__O

nei dette bør få konsekvenser for henne. 

Back
Topp