Lærere!!

Jeg er også lærer (på vgs), men vi har ikke bunden tid, så jeg vet dessverre ikke... :) Vil tro at man kanskje må ha gradert sykemelding for å slippe det?

Jeg er også på vgs:-) vi har bunden arbeidstid fra i år, så ny på dette

Oj, du bor jo rett i nærheten også Knøtt! Hvilken skole er du på? :-)

Har ikke rukket å begynne på jobb enda, så vet jo ikke, men aldri hørt at det er vanlig i barneskolen. De gravide hos oss som har vært noe sykmeldt får regnet ut hvor mye undervisning og da hvor mye bundet tid som de skal være på ut fra prosenten.

Forstår ikke at man skal slippe noe av arbeidstiden for at man er gravid. Jeg er førskolelærere og har både bunden og ubunden arbeidstid, men det var aldri snakk om å redusere eller slippe den. Og godt er det, jeg har alt for mye å rekke over, jeg trenger de timene i uka :P er jeg derimot sykemeldt så skal jeg ha like mange ubundene/bundene timer som gjenspeiler antall dager jeg er på jobb. Jobber jeg 100% har jeg fire timer, jobber 50% har jeg to timer :)

Jeg har aldri hørt om det, nei. :) Er man for syk til å delta blir man sykemeldt, ellers er det en del av jobben. :)

Har ei venninne litt lengre syd i landet som fikk det... Altså, hun jobbet fortsatt fulltid og måtte være på møter og sånn, men hvis hun var sliten etter undervisning en dag kunne hun gå hjem, hvis hun var kvalm en morgen kunne hun møte til sin første undervisningstime osv.. Men tydeligvis ikke vanlig da, og det er greit :-) da skal ikke jeg kreve det :-P

Back
Topp