Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaJeg er lærer.
Vet ikke helt hvordan vi gjør det enda, har dere noen forslag?
Kommer jo litt an på når jeg føder, fikk mye fortidlig sist, men tenker at jeg tar hele fellesperioden og mannen tar sine 10 uker + noen uker ubetalt permisjon fram til skoleferien begynner. For da har jo jeg jobbet og rett på avspasering.
Du får avspaseringen i 2018 selv om du har vært i permisjon frem til sommeren. Du får nemlig ikke avspasering i 2017 mens du er i permisjon, så den flyttes til året etter. Fikk barn i februar 2015, og selv om jeg hadde litt ulønnet frem til slutten av juni, hadde jeg samme avspasering som resten av kollegene mineNoen som vet hvor mye vi må jobbe for å ha krav på avspaseringen på sommeren?
Du får avspaseringen i 2018 selv om du har vært i permisjon frem til sommeren. Du får nemlig ikke avspasering i 2017 mens du er i permisjon, så den flyttes til året etter. Fikk barn i februar 2015, og selv om jeg hadde litt ulønnet frem til slutten av juni, hadde jeg samme avspasering som resten av kollegene mine
PS: mener kun sommeren. Vinterferie, høstferie og annet faller bort.