Lærere her???

Rino

Andre møte med forumet
noen lærere her? Hvordan gjør dere det evt med permisjon, lønn, ulønnet perm??

Ja :-) Jeg er lærer.
Vet ikke helt hvordan vi gjør det enda, har dere noen forslag?
Kommer jo litt an på når jeg føder, fikk mye fortidlig sist, men tenker at jeg tar hele fellesperioden og mannen tar sine 10 uker + noen uker ubetalt permisjon fram til skoleferien begynner. For da har jo jeg jobbet og rett på avspasering.

Ja :) Jeg er lærer.
Vet ikke helt hvordan vi gjør det enda, har dere noen forslag?
Kommer jo litt an på når jeg føder, fikk mye fortidlig sist, men tenker at jeg tar hele fellesperioden og mannen tar sine 10 uker + noen uker ubetalt permisjon fram til skoleferien begynner. For da har jo jeg jobbet og rett på avspasering.

Vi aner ikke hvordan vi løser det :-(. Er så mye nytt å sette seg inn i!
Tenkte litt på ulønnet permisjon for meg etter fellesperioden og frem til ferien, men da har vi ikke krav på avspaseringen fra 01.08 til skolestart?
Ferie for 2017 kan vel brukes til å "forlenge" tiden hjemme?

Vi har rett på 4 uker og 1 dag i ferie, resten må evt bli ulønnet permisjon om du ikke jobber litt før ferien starter. Usikker på hvor lenge vi nå ha jobbet for å ha krav på avspaseringen

Jeg er lærer - følger gjerne denne tråden! Vi har enda ikke bestemt oss for hvordan vi skal løse det med permisjonen. Må vel sjekke ut mulighetene først.

Noen som vet hvor mye vi må jobbe for å ha krav på avspaseringen på sommeren?

Trodde ikke du hadde krav på avspassering når du er i permisjon... Kanskje NAV vet?

Jeg er i et litt annet dilemma.. for jeg har bare årsvikariat.. Vet jeg får jobb igjen fra 1.8.2018, men aner virkelig ikke hvordan det skal gå sammen økonomisk fra permisjonsslutt frem til jobbstart.. Enten blir det fra januar eller mars... Det er noen måneder mellom, gitt...

Noen som vet hvor mye vi må jobbe for å ha krav på avspaseringen på sommeren?