Lærer aldri...

snart3barnsmor16

Gift med forumet
På gode dager tar jeg et skau stort sett.. Meen jeg tar den alltid helt ut:p like dum hver gang.. Etter nyttår, da skal det bli godt å slippe vondt bekken bare fordi man har litt arbeidslyst i hjemmet :p god Søndagskveld damer <3

Samme greia her!:-P På de gode dagene gjør jeg så mye; vasker klær, baker hvis jeg får ånden over meg, rydder i klær osv. Driver jevnt på hele dagen. Dagen etter ligger jeg som et slips hele dagen...:-P Så nå i helga har gubben holdt meg i tøylene, hehe;)
Ha en fin søndagskveld videre! :-)

Her e gårdagens status...kjenne da godt i hele kroppen i dag ja - bekkenet skrike ette hjelp :oops::yuck:

Puh! No e eg sleten no!

For fyste gong på øve 1 år, så e me barnafri - fantastisk deilig! (Y)
E berre da at eg tok med meg kulo og mannen på shopping på Ikea :P Minsten på 1 år har flytta på eige rom og trengte litt av kvar, samt litt julagava og litt til bittevetle i magen <3

Ette me kom heim har me tømt rommet t småen(va gjesterom/hobbyrom/lager), kasta og plassert resten i kjellaren, satt opp kommode og innmat til skyvedørsgarderobe og bært ned ei Kallax-hylla 2x4 (Y) Så no ska småen ha masse oppbevaring på rommet sitt, og plass til både leike og klena sine :P Har og fiksa litt inne hos jentungen, og ska ordna litt meir i måro før me ska på middag hos pappen :)

Kjenne at sengo kalle på meg, ska blir deilig å få sova litt lenge i måro :) Glede meg og til å få henta småen og jentungen heim igjen <3

Det vil jeg tru, at gårsdagen gode gjerning endte mindre godt i dag:/ iblant sku je ønske plagene kom me engang så en fort fikk begrensninger.. Men den gang ei:)

Back
Topp