Lære slalåm

Nemie

Forumet er livet
VIP
Har lyst til å være med 5-åringen i barnebakken for å lære slalåm, men jeg har aldri stått på slalåm selv før. Hvordan går dette tro? :)

Høres kjempe gøy ut!! Tror det kommer til å gå veldig bra og ønsker deg lykke til :)

Jeg tror nok jeg ville stått litt selv først. Greit å ha litt kontroll selv før man sender ut de små. Eventuelt sende de små på skole.

Ville prøvd litt alene først og ikke barnebakken, selv når jeg kan stå synes jeg de er skumle, mange andre sine barn du kan skade:/

For 2 år siden var jeg i samme situasjon. Jeg og (da) 5åringen koste oss i barnebakken :D

Sjekk om det er skiskole i nærheten. Evt noen du kjenner som står på slalåm. Dumt å prøve å lære bort noe du ikke kan selv.

Ordne deg og 5åringen en time med skiskole, er lurt og ha en time med noen som kan basicene da lærer du fortere og kan lettere lære vekk

Ville øvd litt :D Jeg begynte for noen år siden, men tok en del tid. Står ikke så ofte, så jeg har fortsatt ikke helt kontroll. Redd stor fart osv :D

Jeg tørr ikke ha jentungen mellom beina når vi er i bakken, så det må faren ta seg av :p

Sjekk om det er skiskole i nærheten. Evt noen du kjenner som står på slalåm. Dumt å prøve å lære bort noe du ikke kan selv.
Det trenger vel ikke være dumt? Jeg sa helt ærlig at dette kan jeg ikke, så vi må finne ut av det sammen.

Back
Topp