Lære å strikke!

Sleepwalker

Elsker forumet
Finnes det nien nettsider som viser hvordan man strikker? Kan "fra-og-tilbake", men kunne tenkt meg å lære noe mer? :)

YouTube :) Mange fine og godt forklarende videoer der.. Finner alltid svar på det jeg lurer på:) Ellers er drops design sin nettside god å bruke. På gratisoppskriftene de har ute, er det også instruksjonsvideoer som viser hvordan og hva du skal gjøre:)

Jeg har bare søkt på nett, ellers har jeg lastet ned appen "strikke", som har en del forklaringer, men ikke film... :) ellers ville jeg gått innom en strikkebutikk og spurt om en grei oppskrift og så gått tilbake om det var noe jeg lurte på :) strikkebutikker pleier å være veldig hjelpsomme, men er jo ikke sikkert du har en i nærheten? :)

Jeg har bare søkt på nett, ellers har jeg lastet ned appen "strikke", som har en del forklaringer, men ikke film... :) ellers ville jeg gått innom en strikkebutikk og spurt om en grei oppskrift og så gått tilbake om det var noe jeg lurte på :) strikkebutikker pleier å være veldig hjelpsomme, men er jo ikke sikkert du har en i nærheten? :)
Det skal jeg gjøre. Takk for tipset! :D

Jeg begynte bare med ett prosjekt, og så googlet jeg etterhvert som jeg trengte hjelp :D

Back
Topp