Guest
Hvordan kan jeg få min 3,5 mnd gamle baby til å sovne selv? Han har hatt kolikk fra han ble født + en låsning i nakken. Dette gikk vekk rundt 8-9 ukers alder. Men han fikk kun sove om han fikk kroppskontakt.. Nå er han avhengi av å bli bysset i søvn, og det er så vanskelig å legge han over også, fordi han våkner så lett. Etter nattmåltidet går det bra, da legger jeg han bare direkte tilbake i sengen sin, og da sovner han. Men på dagtid er det umulig. Han hyler og vrir seg, og blir gjennomvåt av svette.
Er så lei, for han sover så lite mtp at jeg ikke klarer å sitte å bysse på han hele dagen. Ikke tar han smokk heller, så han kan ikke roe seg med den. På kvelden får han en "kose-flaske" med melk, selvom han ikke skal ha mat, og da sovner han innen han har drukket 50 ml. Noen måte jeg kan lære han å finne søvnen selv på?
Er så lei, for han sover så lite mtp at jeg ikke klarer å sitte å bysse på han hele dagen. Ikke tar han smokk heller, så han kan ikke roe seg med den. På kvelden får han en "kose-flaske" med melk, selvom han ikke skal ha mat, og da sovner han innen han har drukket 50 ml. Noen måte jeg kan lære han å finne søvnen selv på?