Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Youtube er genialt her! Jeg lærte å sy toalettmapper med youtube toturials. Var heeelt fersk. Google noe du kunne tenke deg og lage. Og skriv toturial bak. Ofte erdet engelske videoer, men finnes nok mange norske også. Lettest å lage er vanskelig å svare synes jeg. For jeg heiv meg rett ut i toalettmappe og glidelåsJeg fikk symaskin til jul av bestemoren min, men aner ikke åssen jeg skal bruke den. Finnes det noen gode bøker, nettsider eller annet for nybegynnere? Og hva er det lettest å begynne med?
Da skal jeg gjøre det ved neste anledningYoutube er genialt her! Jeg lærte å sy toalettmapper med youtube toturials. Var heeelt fersk. Google noe du kunne tenke deg og lage. Og skriv toturial bak. Ofte erdet engelske videoer, men finnes nok mange norske også. Lettest å lage er vanskelig å svare synes jeg. For jeg heiv meg rett ut i toalettmappe og glidelåsnoen sier klær til barn er relativt enkle? Noe uten glidelås eller mye dill dall?
![]()