lækk!!

nemi.marselia

Forumet er livet
dein siste uka har æ bynt å læke fra brøstan, måtte nokk kræke mæ på å kjøpe innlegg.
e d fleir som e blitt lækk så tili?

Jeg har ikk begynnt,men jeg har ei vennine som måtte begynne med innlegg pga det i uke 17.

Fra jeg var 6mnd på vei så rant det,skjønte virkeli at snart var jeg melkemaskin... [:D]

jeg begynte å lekke når jeg var akkurat 7 måneder på vei...[;)]

ORIGINAL: nemi.marselia

dein siste uka har æ bynt å læke fra brøstan, måtte nokk kræke mæ på å kjøpe innlegg.
e d fleir som e blitt lækk så tili?

har akkurat det samme "problemet".... litt rart egentlig..[8|]

Begynte med det før jeg kom til uke 20, mulig det var rundt uke 17 eller no..

Oj det syntes jeg var tidlig... har ikke begynnt å lekke enda, men skjer vel noe her også snart da. Gubben er bekymret for at det skal plutselig skje mens han leker med de [8D]

ja jeg har vært lekk sirka siden uke 25. Riktignok ikke de mengdene som med nr 1, men......[8|]

Hmm, blir nesten litt bekymra jeg nå. Jeg er 31 uker på vei, og har ikke hatt noen form for lekkasje i det hele tatt.... Er det valing å ikke lekke i det hele tatt før fødselen, eller at det kommer veldig sent? Har ikke vært så veldig øm siden begynnelsen av graviditeten heller, og kan fortsatt bruke de samme BH'ene som før jeg ble gravid, men de er blitt litt trangere. Kan det være et tegn på at jeg ikke kommer til å få noe melk til babyen min? [:o]

I forrige svangerskap så begynte jeg også og lekke tidlig, men har ikke merket noe denne gangen.

Jeg fikk råmelk ganske tidlig, men det kommer kun hvis jeg klemmer på puppene. Har heldigvis ikke begynt å lekke.. [&:]

Jeg våknet brått i natt av at det rant noe på magen min og da kom det væske fra det ene brystet, men det har ikke kommet noe siden. Så jeg vet ikke om det var at jeg lå på siden og presset mot brystet jeg[8|] Hmm,

Back
Topp