låste tråder og leketråder

Aprilgutt

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Hva skjer med trådene våre? Plutselig havner alt mulig inn på "våre leker". Hvorfra skal plutselig alt ligger der?
Og hvorfor er plutselig nedtelling til termin tråden blitt låst? Eller gjelder det bare meg? Er et hengelåssymbol på den +flere andre.

Hva skjer med trådene våre? Plutselig havner alt mulig inn på "våre leker". Hvorfra skal plutselig alt ligger der?
Og hvorfor er plutselig nedtelling til termin tråden blitt låst? Eller gjelder det bare meg? Er et hengelåssymbol på den +flere andre.
Tror det er pga skravle konkurransen denne uka...

Å flytte håndarbeidstråden og cravingstråden inn på leker skjønner jeg ikke vitsen med? Det er jo ikke leketråder?

Det stemmer, vi låser alle utenom én ettordstråder nå i skravlekonkurranse-perioden. :)

De trådene dere nevner er jo tråder som man gjerne svarer mye i, og det er vel lettere å ha de under et eget forum, så får man det ryddigere på selve gruppa? :)

Det stemmer, vi låser alle utenom én ettordstråder nå i skravlekonkurranse-perioden. :)

De trådene dere nevner er jo tråder som man gjerne svarer mye i, og det er vel lettere å ha de under et eget forum, så får man det ryddigere på selve gruppa? :)

Nedtellingstråder og ettordstråder er vel greit å ha under leker, men de andre trådene synes ihvertfall jeg vi kunne hatt på gruppa :) De ble jo litt "borte".

Synes også det har gått litt over alle støvleskaft med å flytte trådene til våre leker. De blir jo så gjemt bort og ergo mindre aktive :(

Back
Topp