Låsning i ryggen... :(

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Våkna til morgenen i dag med helt låst rygg.. Og kom meg nesten ikke ut av senga. Og jeg MÅTTE på skolen, for å ta to prøver jeg hadde gått glipp av tidligere. Fikk ringt mamma'n min og grini et kvarters tid, så fiksa hu hastetime hos osteopat/fysioterapeut, så jeg var der klokka 16.
Han fant to låsninger i ryggen min, som kommer av graviditeten.. GRAVIDITETEN!? sa jeg.. Jeg har jo ikke blitt tung ennå..?
Men neida, leddbåndene blir visst løsere i hele kroppen da man er gravid, så om man har litt løse leddbånd fra før, så skjer visst det ganske ofte..
Han beskreiv låsningene som "to glassplater med vann i mellom", altså ryggvirvlene mine ligger klistra inntil hverandre.. og det er faenmeg VONDT!

Så da har jeg fått hjemmeøvelser, og skal tilbake om en uke..!
TAKK FOR DET!

AU! Det hørtes jo absolutt ikke godt ut! Godt du kom deg til noen fort da. Haha, så liten som den spira er, så kan det gjøre mye ugang asså! Får sette den i snekkerbua;)!

Håper ryggen din blir bedre med øvelsene og sånn! Så du ikke har så vondt mer, snuppa;)

Tusen takk for det Jaysnupp ;)
Ja, fandens lille bønne altså! Åssen blir det da i desember..? Nervøs jeg:P

Det kan bli morsomt i desember O.o. Oi! Får håpe du får forebygget det nok til at det ikke blir værre. Jeg er veldig lite sjalu kjenner jeg!
Du får sette bønna i hussarrest! Får ikke komme ut før den har blitt minst en halv meter=P hahaha. Men du straffer jo deg selv samtidig. Men er vel sånn det er å være forelder;)

Hihi!
Ja satser å det går fint jeg! Han trodde og håpa at vi skulle klare å fikse det opp nå! Var jo igrunn flaks at det skjedde så tidlig:)
Foreløpig plan er at ungen skal bli der fram til den er en halvmeter..! Men den trenger ikke bli noe særlig mer enn det.. Synes forøvrig en halvmeter hørtes mye ut nå og jeg..!
EN HALVMETERS TING UT AV MIN VAGINALE GLEDE!? sier jeg åsså.. fyttihelvette..

Halvmetern er ikke så ille. Er mer omkretsen på den gylne halvmeter jeg gruer meg til. Asså man skal presse en kokkosnøtt ut av musa... Lurer på hvordan det skal gå til =P.

Usj!
La oss leve i trua på at det ikke går, så tar vi det deretter..

klippe klippe sy og sy, vips så er du fin og ny!
:S

Det var faktisk mer freaky enn beroligende=P. Så for meg å ligge der som amandus dukkemann og få sydd på et bein eller noe. hihi[:D]

Lister meg stille ut av tråden igjen - vil helst leve i lykkelig uvitenhet fram til januar [8D]
Men god bedring, WishMeLuck!

Hihihi. Ble litt heavy plutselig. Datt litt bort fra tema. hehe. Sorry Stikkelsbæret![:)]

Liste seg tilbake til tema: Har du fått noe medisin eller varmeomslag eller noe du kan bruke når det er ille? Øvelser fungerer jo ikke alltid.

Jeg har ikke fått noenting jeg..! Jeg tør ikke ta smertestillende, samma hvor trygt det er..! Ikke så tidlig hvertfall! Men jeg har lånt et sånn massasjeapparat av mamma, med sånn infrarøs varmestråling ellerno..!
Håper det løsner, for detta ække godt altså!

Back
Topp