Våkna til morgenen i dag med helt låst rygg.. Og kom meg nesten ikke ut av senga. Og jeg MÅTTE på skolen, for å ta to prøver jeg hadde gått glipp av tidligere. Fikk ringt mamma'n min og grini et kvarters tid, så fiksa hu hastetime hos osteopat/fysioterapeut, så jeg var der klokka 16.
Han fant to låsninger i ryggen min, som kommer av graviditeten.. GRAVIDITETEN!? sa jeg.. Jeg har jo ikke blitt tung ennå..?
Men neida, leddbåndene blir visst løsere i hele kroppen da man er gravid, så om man har litt løse leddbånd fra før, så skjer visst det ganske ofte..
Han beskreiv låsningene som "to glassplater med vann i mellom", altså ryggvirvlene mine ligger klistra inntil hverandre.. og det er faenmeg VONDT!
Så da har jeg fått hjemmeøvelser, og skal tilbake om en uke..!
TAKK FOR DET!
Han fant to låsninger i ryggen min, som kommer av graviditeten.. GRAVIDITETEN!? sa jeg.. Jeg har jo ikke blitt tung ennå..?
Men neida, leddbåndene blir visst løsere i hele kroppen da man er gravid, så om man har litt løse leddbånd fra før, så skjer visst det ganske ofte..
Han beskreiv låsningene som "to glassplater med vann i mellom", altså ryggvirvlene mine ligger klistra inntil hverandre.. og det er faenmeg VONDT!
Så da har jeg fått hjemmeøvelser, og skal tilbake om en uke..!
TAKK FOR DET!