Låsning i bekkenet

Snart-mamma

Flørter med forumet
Junibollene 2023
Noen som har hatt bekkenlåsning? Jeg har fått en skikkelig låsning i bekkenet, og kjenner det nederst i korsryggen på venstre side. Har vært hos kiropraktor med spisskompetanse innen graviditet, og hun sier at jeg har bekkenlåsning og betennelse. Var der to ganger, men det er ikke så mye hun får gjort (har knekt meg opp + massasje).

Det er veldig vondt å gå, reise seg og sitte over lengre tid. Fått beskjed om å holde meg i ro. Håper at dette går over etter fødsel, er 37+0 i morgen (førstegangs) så kan holde ut til det. Noen flere som har helt spesifikt hatt bekkenlåsning? (Ikke bekkenløsning). Gikk det over etter fødsel?

Jeg fikk bekkenlåsning i uke 10. Har gått jevnlig til kiropraktor og det har hjulpet med å holde det i sjakk, i perioder helt uten smerter. Blitt verre de siste ukene, er nå 36+1, spesielt det å gå er tungt:smiley-ashamed004 Synes kanskje det mest hjelpsomme har vært å være flink til å tøye setemuskulaturen og rygg, dog mindre effekt nå mot slutten.
Håper det går fort over etter fødsel:happy:

Fikk bekkenlåsning litt før påske... va umuli å få time nån plass på lang tid pga alle rød-dagan før å i påsken.. alt va fullbooka... første ledige time va hos naprapat etter 3 uke.. det jor underverk førr mæ.. blei veldig bra etter første behandling, å ennu bedre etter andre.. blei eni om at æ ikke trengte flere behandlinge der, (sku ta kontakt ves d kom tilbake), å di "normale" bekkensmertan (bekkenløsninga) va d lite å få jort nå me

Fikk bekkenlåsning litt før påske... va umuli å få time nån plass på lang tid pga alle rød-dagan før å i påsken.. alt va fullbooka... første ledige time va hos naprapat etter 3 uke.. det jor underverk førr mæ.. blei veldig bra etter første behandling, å ennu bedre etter andre.. blei eni om at æ ikke trengte flere behandlinge der, (sku ta kontakt ves d kom tilbake), å di "normale" bekkensmertan (bekkenløsninga) va d lite å få jort nå me

Sniker: Osteopat fikset bekkenløsningen min (symfysesmerter); så du KAN prøve annen behandler og se om det hjelper.
Jeg var akutt ikke gangfør noen dager i uke 24 ish; var på 3 behandlinger, og symfysen ble helt bra. Nå er jeg 31 uker, og har kun vondt i symfysen hvis jeg belaster mye. Litt låsning kommet siste uka.. men osteopaten min dro vekk for noen måneder, så får ikke dratt innom før fødsel. :P

Back
Topp