Låser du DOdøren?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Altså låser du dodøren når du er hjemme aleine og skal på do?

Nei, lukker den ikke heller. Det gjør jeg ikke om et er noen hjemme heller for den del.

Låser ikke dodøra nei.. ettersom jeg ikke helt vet hvor vi har lagt nøkkelen (antagelig på ett lurt sted sammen med alle de andre tingene vi ikke finner igjen).

Hvis jeg lukker døren låser jeg automatisk, men noen ganger står bare døren åpen[;)]

ORIGINAL: Molsy

Nei, lukker den ikke heller. Det gjør jeg ikke om et er noen hjemme heller for den del.

samme her... (bare hvis jeg er veldig dårlig i magen,da vil jeg ha fred)

svarte ja før jeg oppdaga at det var DO døra vi snakket om[:D]i å fall blir svaret nei![:D]

nej, har martin tuslende rundt meg da, hvis jeg går på do så kommer han etter[8D] dessuten må jeg ha oversikt hvis han ikke følger etter[8D]

ORIGINAL: moask

Låser ikke dodøra nei.. ettersom jeg ikke helt vet hvor vi har lagt nøkkelen (antagelig på ett lurt sted sammen med alle de andre tingene vi ikke finner igjen).

ORIGINAL: ^Monica^

Jepp

Niks, har ikke nøkkel til noen av de tre doene vi har i huset.

ORIGINAL: *Mathilda*

Gidder ikke og lukke døra engang.[8D]

om d er bare meg og gubben + ungene hjemme så lukker vi ikke døren en gang....men har vi besøk så lukker vi....har ikke lås nå ettersom de låsene som var her når vi kjøpte huset i høst er så ekkle og vi er redde de skal gå i vranglås, men skal prøve å finne en midlertidig løsning med tiden.....

Nei, pleier ikke å gjøre det hjemme.

Når jeg er alene hjemme? - Nei, aldri. 

ORIGINAL: lille umulius

lukker aldri do døra heller... spørs hvem som er på besøk da seff[:D]

Back
Topp