Hei, jeg er litt frustrert og irritert og rådvill nå, jeg studerer sykepleie heltid, startet høsten 2014, men da jeg fikk en "dritt kontaktsykepleier" i praksis ble jeg nødt til å avbryte og heller ta det opp året etter. Jeg tenkte at siden jeg alikevell måtte gå første året om igjen kunne jeg like godt ta opp 2 andre fag og forbedre dem, men så ble jeg gravid, og fikk da etter mye om og men flyttet praksisen over til høsthalvåret, og da 7-8 mnd på vei, i praksis og med en deltidsjobb vedsiden jobbet jeg over 45 timer i uka og fikk da ikke lest og meldte meg av de eksamenene for å ikke bruke opp forsøket på det. Jeg meldte da ikke fra til Lånekassen om at jeg meldte meg av disse eksamenene noe jeg nå leser at jeg skulle gjort. De har nå vurdert søknaden min om foreldrestipend og stoppet utbetalingen. Jeg går også nå over på deltid fra januar 17 for å få litt lenger tid hjemme med lille, så jeg har jo ikke avbrutt utdanningen, noen som har noen erfaring med dette? Var i grunn ikke en veldig god start på helgen å finne ut dette fredag ettermiddag
ikke får jeg ringt de nå heller, jeg skjønner jo at jeg har gjort en kjempe feil, og at jeg kanskje nå risikerer å miste utdanningsstøtten for alltid, og da må jeg jo avslutte utdanningen hvis det er tilfelle
noen som på noen måte kan hjelpe meg? Blir så utrolig stressa av dette!!