låne bort ting

Mrs b

Forumet er livet
VIP
vist en venninne låner en gåseduns pute med et trekk som hører til et sett du har,og du ikke får igjen puten eller trekke pga ungen har favorittisert det sånn.hadde du reagert på det?har fåttv ny pute av henne men hun sier jeg kan få et annet trekk heller.men dette trekket hører jo til et dyntrekk jeg har.er det kibt av meg å si at jeg vil ha det igjen?siden ungen liker akuratt det?[8|]

Nei, når man LÅNER bort noe så skal man få det igjen og...

ORIGINAL: Månemor

Hadde ikke gjort noe nummer ut av det, det er tross alt bare et putetrekk!

ja det er det,men det passer til dynetrekket med sømmer og motiv.nå mangler jeg jo det til dyna.

Hadde jeg lånt det av deg, ville jeg spurt om det var greit at vi beholdt det. MOT at jeg kjøpte nytt sengesett til deg!

ORIGINAL: Undrer

Hadde jeg lånt det av deg, ville jeg spurt om det var greit at vi beholdt det. MOT at jeg kjøpte nytt sengesett til deg!

Enig her. Forstår godt at du vil ha et helt sett.

dersom det er en god venninne hadde jeg ikke brydd meg. da hadde jeg gitt henne dynetrekket og så hun hadde sett[:)]

Det er jo bare et putetrekk da, hallo.. JEG synes sånt er smålig.. Hvis et barn får kos og trøst av det putetrekket, så bra da!
MEN jeg hadde kjøpt nytt sett til deg.. 

Jeg er glad jeg ikke har sånne venner, så slitsomt å måtte huske alt man evt. har lånt og ikke. Selv den minste lille ting... [8|]

Kommer jo litt ann på hvor gode venninder dere er.
Hadde barnet til min venninde favorisert puta og trekket de hadde lånt av meg, så hadde de rett og slett FÅTT det[:)] Så koselig da[:)]

Selv låner jeg aldri bort ting jeg ikke vil miste...

ORIGINAL: Månemor

Hadde ikke gjort noe nummer ut av det, det er tross alt bare et putetrekk!

enig[:)]

ORIGINAL: Labambie

Det er jo bare et putetrekk da, hallo.. JEG synes sånt er smålig.. Hvis et barn får kos og trøst av det putetrekket, så bra da!
MEN jeg hadde kjøpt nytt sett til deg.. 

Jeg er glad jeg ikke har sånne venner, så slitsomt å måtte huske alt man evt. har lånt og ikke. Selv den minste lille ting... [8|]

godtvi ikke er venner da[:D]jodahadde jeg fått nytt likt sett.men det var liksom nå liker hun det så godt så da får du det ikke tilbake.men du kan få et annet av meg.ble litt feil syns jeg.[:)]

ORIGINAL: Febbis

Kommer jo litt ann på hvor gode venninder dere er.
Hadde barnet til min venninde favorisert puta og trekket de hadde lånt av meg, så hadde de rett og slett FÅTT det[:)] Så koselig da[:)]

Selv låner jeg aldri bort ting jeg ikke vil miste...

ikkejeg heller,men den ble tatt med i bagasjen etter et overnattings besøk

ORIGINAL: EmsN

Enig der.. Selv om det bare er et putetrekk så går det jo litt på prinsipper..

ORIGINAL: nurkeklar

takk for forståelse nurkeklar[:D]

ORIGINAL: stardust

ORIGINAL: nurkeklar

takk for forståelse nurkeklar[:D]

[;)][;)]

enig. Og ellers får man kjøpe likt om man kan og gi tilbake.

Hadde ikke giddet å reagert over et putetrekk nei..

Back
Topp