lån til møbler... ?

mamma900

Glad i forumet
Noen som vet om det er sannsynelig at man kan få lån til å kjøpe møbler til leilighet ( snakker ikke om så veeeldig mange tusen ) om man kun mottar stønader. er ikke i jobb nå, da jeg har mammaperm.

har ikke hatt noe særlig inntekt før heller, bare tilkallingsvakt, og deltidsjobber..
skal sies at jeg ikke har noen betalingsanmerkinger [:)]

Forbrukslån får du jo. men det er dyyyyrt[:'(]
Jeg hadde tatt meg en tur til sosialen, der finnes d noe etablerings-greier... tror det skal gå ant å søke om støtte til møbler og hvitevarer.

Jeg fikk hjelp til det vikstigste hos sosialen.. etablerings penger[;)]

Åja, stemmer! det kom jeg på nå.. hu på NAV jeg prata med nevnte det for lenge siden!

hvor mye kan man få da? er jo ganske mye jeg trenger egentlig... låner bare de møblene jeg har midlertidig..[:)]

maks summen ligger på rundt 11 000.. (kan ha økt litt nå, men jeg fikk 11 000 som var makssummen sommeren 09) men husk at man ikke kan eie noenting for å motta det. Altså bil eller slike ting..

ORIGINAL: *JoJo*

ORIGINAL: Drømmeren

Jeg fikk hjelp til det vikstigste hos sosialen.. etablerings penger[;)]

kan jeg spørre deg hvor mye du fikk?
får jeg fikk avslag:(

Jeg fikk 6700 på lapp som jeg skulle ta med meg til elkjøp (denne summen skulle di finne vaskemaskin og kjøleskap for)
Så fikk jeg ca 4300 på kontoen til tv , sofa og diverse..
Fikk ikke råd til både tv og sofa da men[>:]

Åja okey! 11000 er ikke mye penger å handle hvitevarer og møbler for, men hjelper jo på om man bruker de rett så! skal være takknemmelig om man får det. [:)]

eier ikke bil ellernoe foressten.

vet du hvor lang behandlingstid det var ? og måtte du ha dokumentasjoner for å kunne søke ?

ORIGINAL: mamma900

Åja okey! 11000 er ikke mye penger å handle hvitevarer og møbler for, men hjelper jo på om man bruker de rett så! skal være takknemmelig om man får det. [:)]

vet du hvor lang behandlingstid det var ? og måtte du ha dokumentasjoner for å kunne søke ?

Tror jeg måtte vise 2-3 siste lønnslipper og selvangivelsen...
Var mye rart jeg søkte på så husker ikke hva di skulla ha til hva[8D]
Mener det var ca 1 mnd behandlingstid.. men di brukte ca 2 uker fordi jeg sa det hasta veldig[;)]

ORIGINAL: Drømmeren

Tror jeg måtte vise 2-3 siste lønnslipper og selvangivelsen...
Var mye rart jeg søkte på så husker ikke hva di skulla ha til hva[8D]
Mener det var ca 1 mnd behandlingstid.. men di brukte ca 2 uker fordi jeg sa det hasta veldig[;)]

Jeg måtte også levere selvangivelsen og inntekt dokumentasjon.. Itillegg måtte de ha kontoutskrift..

Okey! :D måtte dere sende inn søknad om det eller hadde dere ett møte hvor dere tok med nødvendig dokumentasjon?

Okey! :D måtte dere sende inn søknad om det eller hadde dere ett møte hvor dere tok med nødvendig dokumentasjon?

Måtte levere søknad

Back
Topp