Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så bra, tenker liksom at man må ha penga i hånda omtrent, har kun solgt bolig selv, den kjøpte jeg etter tegning før byggestart uten budrunde.
Så har ikke gått på visninger for å kjøpe før.....
Jeg begynte å gå på visninger uten å ha snakket med banken først, men når jeg begynte å lete seriøst, så snakket jeg med banken om hvor mye vi eventuelt kunne få i lån, sånn at vi kunne by hvis vi fant noe interessant. Greit å vite at man kan hive seg med på en budrunde hvis drømmehuset dukker opp! :)
Skaff deg et finansieringsbevis^^ da sier banken at de er villig til å låne dere så og så mye, for det er det dere klarer med deres økonomi samt egenkapital. Da kan dere valse rundt på visning og kose dere. Banken trenger ikke vite hvilket hus dere vil by på eller noen ting =)
Du kan gå på visninger til du stuper :) Jeg ville ventet med å by til jeg hadde et finansieringsbevis fra banken. Et bud er bindende, og du sitter med skjegget i postkassa hvis du byr mer enn du kan få lånt.