LØRDAGSSKRAVLE!!!

Katey

Elsker forumet
Heisan!!!!

Prøver fortsatt å holde livet oppe her inne[:D]

Nå har vi vært på handletur og grøten står på kok[:)]

Skal prøve å komme oss ut en tur i ettermiddag, enten på en lekeplass eller på besøk til noen.

Nå er det bare 6 dager igjen til *ceccemor* og mannen kommer på besøk til oss :)
Oliver skal være hjemme natt til lørdagen, men blir hentet i 10 tiden, så da har vi masse tid til å skravle, drikke og kose oss[:)]
Både jeg og mannen skal feire runde dager, vi har leid lokale og blir nærmere 50 stykker[:D]

Er fremdeles syk, men godt det er denne helga og ikke neste[:)]

hei hei[:D]

her er det alenedag på meg og jentene ,gubben er ute på queen musical... [:)]

snart skal jeg begynne på grøten,og så etterpå skal vi bare slappe av og kose oss på ellers denne kaaaalde dagen ... -15 grader...brrrrr!
Martine har ei venninne på besøk da... så hun storkoser seg[:D]

"jeg har vondt i magen min,jeg må få mat" sitat fra Mie...så får vel starte på maten...[8D]

ha en fin dag,snupper!!!

skal dere forresten se melodi grand prix??? det skal jeg...

HABA HABA[:D][:D][:D]

og ja...bare 6 dager til vi ses,katey!!!! ååååå - det blir sååå kos!!!!
og jeg har kjøpt gave til deg i dag...hehe[:D]

Her har det vært nydelig vær i dag! Så vi har vært litt ute på formiddagen. Lilja fikk prøvd skia sine for første gang, og det var en opplevelse...[8D]. Hun hadde de vel på føttene i 3-4 minutter før hun ble såpass sint at akebrettet fristet mer [;)]

Etterpå gikk vi sammen med et par naboer og matet sauene til noen andre naboer.

Kake til morsdagen har jeg ikke fått bakt ennå, men kanskje det er noen av dere damer som har ei god kake å anbefale, som jeg kan bake i kveld?!

*atina*: Du skulle ha filma når hun gikk på ski!!! Mini her har ikke prøvd seg enda, men tror det hadde gått på samme måte her.

*ceccemor*: Du skulle IKKE kjøpe gave. Da skal iallefall jeg være med å spleise på flybillettene.

ORIGINAL: Katey

*atina*: Du skulle ha filma når hun gikk på ski!!! Mini her har ikke prøvd seg enda, men tror det hadde gått på samme måte her.

*ceccemor*: Du skulle IKKE kjøpe gave. Da skal iallefall jeg være med å spleise på flybillettene.

det skal du absolutt ikke... kostet nesten ingenting... jeg kommer IKKE tomhendt[:D]

og duuuuu,kan vi dra til et vinmonopol eller noe på lørdagen? upraktisk å ta med på flyet[8D]
hvis ikke så klarer jeg meg med en vanlig butikk altså[:D]

ORIGINAL: *ceccemor*

det skal du absolutt ikke... kostet nesten ingenting... jeg kommer IKKE tomhendt[:D]

og duuuuu,kan vi dra til et vinmonopol eller noe på lørdagen? upraktisk å ta med på flyet[8D]

Klart vi kan dra på polet[:D]
Regner med min mann også vil dit en tur[8D][:D]

ORIGINAL: *ceccemor*

Klart vi kan dra på polet[:D]
Regner med min mann også vil dit en tur[8D][:D]

da kan vi ta en tur alle mann.... yey[:D]

Vi har storkost oss i dag. Hatt besøk av en venninne og sønnen hennes på 3 [:D]

Bilder fra dagen vår kan du se her om du vil[:D] http://monicajensen.blogspot.com/2011/02/vi-har-hatt-paskeferie-i-dag.html

Back
Topp