LØRDAGSPRATEN 28.08.10

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings!!

jadda, her kom M ca kl 6... håper virkelig T sover lengre, ellers blir han suuur i dag. lurer på når de er så gamle at de vil ligge litt om mårningen[8|]

i dag skal vi begynne på den siste stueveggen her, bytte ut vindu + verandadør med heve/skyvedør som er ca 220cm bred. tror det blir knallfint, gleder meg

ellers så har jeg planer om matshopping etterhvert, skal vaske håret også - på tide!!

God morgen dere!

Sykdom i hus her enda. Tobias ser virkelig helt spedalsk ut, vannkoppene formerer seg som bare juling!
Jeg skal på trening kl 10, i dag blir det Step&Pump. Etterpå skal jeg forte meg hjem, så Ida og pappaen kan dra på butikken. Jeg må være hjemme med lillemann, kan ikke ta med han noe sted, hehe. Mens Tobben sover dupp, så skal visst sambo sykle langt og langt. Mulig jeg og Ida henger opp enda et veggord mens han er borte, og koser oss ellers bare verst! I kveld blir det tv-kos med ungene og sambo, det blir godt!

Ha en fin dag jenter!

Morning! Mannfolka skal forskale litt mer på bunkersen også kjent som garasjen. Lillemor rydder rommet, og jeg må enten gå og hjelpe henne eller så må jeg vaske gulv. Vet ikke hva som frister mest.

Å dæven nå skvatt jeg, har endelig fått sånne screens foran vinduene og nå kom solen så nå gikk de ned[:D][:D]

Nydusjet og spiste en god frokost som gubben har laget til meg. Snart visning igjen.....i kveld skal gubben spandere middag på meg ute på en bra indisk restaurant. Kose oss kun vi to[:)]

sure penger Mandy! [&o]

Stakkars Tobiasen min... han sov bare en times dupp, og nå klør han sånn at han får ikke sove mer... rimelig typisk det, siden jeg satt her med et halvferdig kort jeg holdt på å lage. Får lage ferdig det når sambo kommer hjem i ettermiddag, tror jeg.

Forskaling på gang ennå. Nesten hele familien har vært her, både min og mannens har vært her og spist reker. Kjempekoselig! Lillemor ble med farmoren og farfaren hjem så nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på.

Straks kino, deretter ut og spise med gubben. Mulig vi stikker en tur til et vennepar etter maten.

Huset i dag var helt nydelig, alt vi ønsker. Men beliggenheten har ikke overbevis gubben. Det er i nærheten av der jeg er vokst opp, men det er ti min utenfor Lillestrøm. Så vet ikke helt jeg.

Jeg har fått laga de 2 kortene jeg skulle. Tobias går rundt her og bærer seg, og Ida er hos mormora og bæss enda. Hun ringte mormor i 13-tiden, og ville oppover å se på dukkestua nemlig.
Kjenner det blir godt i kveld når ungene har lagt seg, håper Tobias sovner tidligere enn han gjorde i går kveld da. Han har jo ikke sovet stort på dagen i dag, kanskje det hjelper på?

Da er det natta her. Lurt å ta tidlig kveld, Tobias har allerede våkna maaange ganger pga kløe [&o] Må nok forberede oss på våkenatt! 

Hjemme fra en drit dårlig kinofilm men nydelig middag. Spiste på en indisk her i byen, og det var sterkt men godt[:)] nå er jeg kun veldig mett, og litt småtrøtt. Var invitert i 30 årslag og innflytningsfest hos ei veninne  fra skolen i kveld men orker ikke og gidder ikke når jeg er gravid.

Hvilken film så dere looney?

Ikke gjort så mye spennende i kveld. Henta lillemor hos svigers i åttetiden. I morgen skal vi til Kongeparken, det blir sikkert kjekt.

Hører på en nydelig sang, nesten så jeg får lyst til å gifte meg igjen så jeg kan ha denne som inngangsmarsj[:D]

Secret Garden med Celebration. Fant den i bloggen anetteshus[:)]

Vi så "The expendables". Amerikansk action på sitt dårligste. Var skyting, slåssing og skyting. Det hele ble bare dumt til slutt. Men men[:D]

Back
Topp