Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
i går var det fint vær her, men i dag er det tilbake til det gamle. egentlig litt fint for da kan vi gå i butikker med god samvittighet[:)] maria skal kjøpe seg noe for pengene fra tannfeen og en bursdagsgave, jeg har lyst til å kjøpe barselsgaver. både broren min og stesøstra til mannen har fått gutter, og babyklær er det jo alltid gøy å handle[:D]
MaRtE: Vet ikke, vi kjører vanlig pris på dem i allefall! God shopping! [:)]
God morgen! [:)]
Overskya og kjedelig ute i dag her og... men får kanskje gjort litt inne da! Jeg drar på trening kl 10, også spekulerer jeg å ta sol etterpå. Har ikke gjort det siden lenge før ungene ble født, hehe. Ida og Tobias blir henta av mormora si mens jeg trener, de skal være der i dag og kose seg sammen med søskenbarnet sitt. Ida skal ligge over til i morgen også, men lillemann kommer hjem i kveld.
Jeg har sovet i tolv timer i natt og det trengtes kan man si[:)] Nå må jeg frem med skolebøkene altså har fått helt hetta for denne eksamen som jeg skal ha. Hjelpes meg....
N har visst trynet og slått rompe og rygg i går da han var med pappaen på grilling og det var nok vondt. Men det går nok over....
Trene skal jeg klokken tre!! En uke igjen av spinning touren her på seteret og jeg mangleer noen timer. Gubben skal være med meg på BodyPump i morgen igjen. Jeg skal trene hele svangerskapet og holde formen - tro meg!!
Ellers reiser våre to nærmeste vennepar til Split i dag, og vi må være hjemme fordi jeg har eksamen snart....
hjemme fra shoppings. ble viking-joggesko til thomas, og polly pocket og my little pony til maria. hun kjøpte selv da, så masse penger vettu[;)] ellers så fikk jeg kjøpt babyklær[:)] ingen av de gutta som er så små, han ene var jo over 5kg da han ble født så kjøpte 68 og 74 til de.
Her er været litt lummert faktisk. SÅ vi satser på å grille i kveld og, eller snart for jeg er sulten.
Har i allefall trent spinning og tatt sol så da ble jeg straks mye blidere. Har lest litt faktisk også. Satser på å bli veldig god i jussen fordi min eksterne sensor på muntlig er advokat i barnevernrett så kanskje jeg imponerer henne i allefall[:D][:D]
Fantastisk fornøyd med å ha klart åå lue gubben unna en omgang med champions league finale. Han hadde glemt at det var i dag, og da jeg skulle lese over kveldens tvprogram for å finne noe vi kunne se på så hoppet jeg glatt over den finalen. Han husket det nettopp da....[:D]
Men jeg sitter jo egentlig og leser om fosterhjem jeg....