LØRDAGSPRATEN 2.okt'10

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings!

når har jeg bestilt julegaver ¨på nett, i år skal jeg bli ferdig i god tid[:D]

her er vi oppe alle mann, vet ikke hva vi skal i dag. må på apoteket, men ellers bare ta det som det kommer[:)]

fin lørdag[:)]

God morgen! [:)]

Her er også alle sammen oppe. Jeg har det litt travelt, skal på trening etterhvert her, men må sminke meg først, og pakke dusjesaker. Treninga er nemlig ferdig 11.30, og kl 12 skal jeg være på jobb! [8D] Det blir i travleste laget, men det får bare gå.
Jobber til kl 18, og må vel gå hjem siden sambo og ungene skal til svigers. De blir der til i morgen, for søstra til sambo og familien hennes kommer, og sambo skal visst være barnevakt til de ungene i natt. Så da blir jeg hjemme alene i natt. Skal kose meg foran tvn i kveld, med godis, også sovner jeg sikkert, hehe.

Ha en fin dag dere! [:)]

Julegaver faktisk, så lurt! Har du noen tips til oss andre Marte[;)]

Her er det barnebursdag i dag.

Nå er alle opp her og,og alle er mette etter en god frokost. Gubben skal på graven til sine besteforeldre med pappaen sin,og jeg tar med Nicholas til ei venninne på besøk. Venninna mi er barnevakt for en skokk med unger så det blir koselig[:)]

Etterpå skal N være med mormor på skogstur, og vi skal til nye huset for å ta en del mål osv.I kveld er det ingen planer jeg vet om i allefall......kose oss hjemme kanskje.

Mellomrom tasten på pc'en er dum så jeg får veldig mange sammensatte ord[:@]

I dag sov jeg helt til 09.45[:)] Det gjorde godt

Så da fikk jeg meg noen ryvita til frokost før jeg stakk på trening[:)]

Nå tror jeg at jeg skal rydde og vaskerunde av klær

Så er det fest i kveld

Hjemme fra jobb, sliiiiten... har date med sofaen, en film og litt godis litt senere, men først må jeg lage meg middag.
Medisinen til Tobias har forresten begynt å virke. Gutten min har diare, men det var jo det vi ville også. Så fra og med i morgen skal vi kutte ned drastisk på medisinmengden, og begynne på vedlikeholdsdoseringen som i verste fall skal vare i 1,5 år...

Selskapet vel overstått, besøkte svigers etterpå, og der var nesten hele svigerfamilien. Koselig[:)] Mannen er bortreist, så nå skal kvelden nytes med en chick flick og snop[:)]

så deg ikke på jobben i dag skrållis. tok oss en snartur til svigerinna m/barn så da måtte vi jo så klart på magneten[:D]

thomas har sovna, maria fremdeles opppe, men hun bør legge seg for hun er en smule suuur...

god natt snart!

ORIGINAL: MaRtE:)

så deg ikke på jobben i dag skrållis. tok oss en snartur til svigerinna m/barn så da måtte vi jo så klart på magneten[:D]

thomas har sovna, maria fremdeles opppe, men hun bør legge seg for hun er en smule suuur...

god natt snart!

hm, kanskje dere var der mens jeg hadde pause? Eller før jeg kom? Jobba 12-18 [:)]

Steaks natta for min del. Skal trene i morgen tidlig sammen med min mamma[:)]

Kvelden er brukt til drømming om ferie.Vurderte jo Thailand tur tidlig neste høst,men tror kanskje vi velger Filippinene. Noen somhar vært der? Steder å anbefale? Det blir med barn selvfølgelig[:)][:)]

ORIGINAL: McMor

Julegaver faktisk, så lurt! Har du noen tips til oss andre Marte[;)]

Her er det barnebursdag i dag.

bestilte badelaken m/navn + lue m/navn[:)]

ORIGINAL: Skrållan

god natt snart!

hm, kanskje dere var der mens jeg hadde pause? Eller før jeg kom? Jobba 12-18 [:)]

gikk forbi 2 ganger, men det var en del kunder der så mulig du var opptatt. dro vel i 13-14-tida. vi var så mange så bare glana inn for å se etter deg da vi gikk forbi[:D]

ORIGINAL: Skrållan

god natt snart!

gikk forbi 2 ganger, men det var en del kunder der så mulig du var opptatt. dro vel i 13-14-tida. vi var så mange så bare glana inn for å se etter deg da vi gikk forbi[:D]

Ja, da var jeg sikkert bare opptatt [:)]

Back
Topp