LØRDAGS MIDDAGEN

.::Tiiine::.

Forumet er livet
I dag skal jeg lage biff,ovnsbakte poteter med kvitløkspepper,salt å timian over,brokkoli,stekt mais og rosépepper saus over det hele [:D]

mmmm.... var det jeg hadde lyst på i går det! hehe... i dag skal vi på besøk og spise pizza [:)]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

I dag skal jeg lage biff,ovnsbakte poteter med kvitløkspepper,salt å timian over,brokkoli,stekt mais og rosépepper saus over det hele [:D]

Hehe akkurat det samme som jeg tenkte[:D] bare det blir soppstuing og ikke saus her[;)]
Flink¨å steke biff du kanskje? Kom med tips[:D] mine blir som regel litt tyggemotstand på[8D]

Koteletter, ris og salat. [:D]

mousaka,med gresk salat og loff[:D]naaaaaaaaaaaaam

kylling wok med masse gode ferske grønnsaker var planen, men nå har jo samboer ligget og spydd i hele dag så spørs om ikke jeg må lage noe bare for meg selv etterhvert :(

ORIGINAL: LALA84

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Hehe akkurat det samme som jeg tenkte[:D] bare det blir soppstuing og ikke saus her[;)]
Flink¨å steke biff du kanskje? Kom med tips[:D] mine blir som regel litt tyggemotstand på[8D]

Hehe flink å flink hmmm :P Jeg bruker veldig stekt varme de 2-3 min på begge sider. Dette fordi da holder den gode safta seg inni biffen,så ettersteiker jeg på svak varme i 4-5 min da blir den medium akkuratt det jeg elsker [:D] Jeg krydrer med salt å pepper og evnt annet krydder jeg bruker i potetene mine :)

Back
Topp