LilleBall Forumet er livet 21 Mar 2009 #1 Hva er middagsplanene/lørdagskosen idag, damer og menn? [:)] Her skal vi ha grøt til lunsj/middag også løvbiff til kos!! mmmm [:)]
Hva er middagsplanene/lørdagskosen idag, damer og menn? [:)] Her skal vi ha grøt til lunsj/middag også løvbiff til kos!! mmmm [:)]
SMT Elsker forumet 21 Mar 2009 #2 mannen har tatt med seg bror min ut på guttetur.. men om han kommer hjem til kvelden blir det taco.. enkelt å greit..[:D]
mannen har tatt med seg bror min ut på guttetur.. men om han kommer hjem til kvelden blir det taco.. enkelt å greit..[:D]
voljeti Forumet er livet 21 Mar 2009 #3 Jeg aner ikke.. Vi holder på å flytte så vi får se hva jeg orker å lage når kvelden kommer[;)]
*Snuppo+1+1* Forumet er livet VIP 21 Mar 2009 #5 i dag skal vi spise på en eller annen fast food,kjede.... hamburger eller pitakebab...
SnartMammaTilTre88 <3 21 Mar 2009 #6 Blir vel kyllingfilet og ris på meg.. Fordi om det frister lite å lage middag bare til meg selv.. Sambo er på sjøen[:o]
Blir vel kyllingfilet og ris på meg.. Fordi om det frister lite å lage middag bare til meg selv.. Sambo er på sjøen[:o]