LØRDAGS MIDDAG

Maripåhaugen

Betatt av forumet
HEI SØTE JUNI_JENTER

Pleier dere lage noe godt til middag på lørdagene? Det gjør vi, men nå står vi uten forslag...har lyst på noe annet enn pizza, taco, lasagne osv ....
Har noen et godt forslag til oss?

Vi skal ha kylling, ris og potetgull + salat eller lasagne (som vi ikke har hatt på mange måneder) i dag. Litt tom for ideer selv. Men hva med kyllingfilet, indrefilet av svin, biffsnadder, løvstek etc?

Mmmm...biffsnadder er godt ja:) Kanskje vi skal ta det:)

Jeg tenker på og lage kylling i sweet and sour og ris + salat til i kveld :-) Ellers rimelig tom for ideér jeg også... :-)

Laks, hjemmelaga potetmos og bakte grønnsaker med en god saus til :) 

Begynner bli mat leie, og tom for ideer her og. Skal prøve oss på Terteskjell med reker, fiske pudding reker og grønnsaker. Ikke verdens beste lørdags kosemat, men ingenting annet frister

Her er storesøster og jeg alene hjeme, så blir det godt men enkelt, og litt kjedelig... :-) 
Røkte kjøttpølser stekt i godt smør, kokte gulerøtter og poteter. 
Det er favoritten til lillesjefen her i huset :-) 

Ikke akkurat veldig spennende, men her blir det biff :D Og jeg GLEDER meg! Har alltid fredagspizza, så da frister det ikke med noe sånt på lørdagene :P

Enchilladas med kylling i dag.
Har havnet i pizza/taco/lasagne-fella så mange ganger, og da blir jeg fort lei!
Ikke at enchilladas er så mye bedre :P

Jeg er veldig glad i wok.
Andre tips er torskelasagne <3, pastasalat, pitapizza, BIFF, hjemmelaget kebab (av karbonade. oppskrift på Fru.M sin blogg).

Litt sent nå å komme med forslag da..Men må bare fortelle hva vi har hatt...
Nemlig terteskjell (som en nevnte ovenfor her..)! Ikke verst, trodde ærlig talt ikke det var så mye brukt lenger..hehe..
Uansett de, med kamskjell i fløtesaus servert av svigermor...Utrolig godt!!

Mange deilige forslag som jeg skal ta med videre...vettu hva det ble til hos oss? Hjemmelaget bakt potet med kryddersmør, mais, stekt sopp og rømmedressing...var veldig godt:)

Back
Topp