LØRDAGENS KOS *mat*

Stine_85

Elsker forumet
Hva skal dere i ha ikveld??

Jeg har ingen aaaaning om hva vi skal ha..... Har marinert kalkunfilè og gratinerte poteter.. Men... Frister liksom ikke... hehe.... Så jeg må se om det kommer noe godt her[;)]

Her blir det lasagn med hvitløksbrød, og masse godteri etterpå[:D]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: mammanina88

Vi skal ha marinert ytrefilet av svin, med fløtegratinerte og en eller annen saus til[:)]

Får eg spør om du har vært på kiwi??[:D]

Me skal på besøk, så me får muligens heimalaga pizza ikveld[:)]

Hehe, faktisk ikke[:D] Har vært på ica maxi..[;)]

Tror det blir nachos til kveldskos ihvertfall[:D]

ingen ting...brødskive tror jeg..

Bare meg og lillegutt som er hjemme idag, så her blir det amerikansk gryterett og hvitløks baguetter....
hmm..kanskje ikke så bra å spise når man får kaffe besøk etter mini har lagt seg idag men..hehe...

Vi skal ha marinert ytrefilet av svin, med fløtegratinerte og en eller annen saus til[:)]

Får eg spør om du har vært på kiwi??[:D]

Me skal på besøk, så me får muligens heimalaga pizza ikveld[:)]

Hehe, faktisk ikke[:D] Har vært på ica maxi..[;)]

Aah[:)] Helgatilbude på Kiwi  e nemlig ytrefilet av svin..[8D] 14.90 per stk![:o]

Åja![:)] Kommer aldri på å dra dit vi.. Blir liksom alltid til at vi handler på ica maxi[8D]

Vet ikke helt, får besøk av broren min, og han ville ha noe godt å spise. Tenkte på indrefilet av svin med alt som hører til, eller biff.... Eller nachos... Vet ikke enda. [:)]

Taco![:)]

Cispy chicken![:)]

vi ska te Vera24, og tru je får lasagn......

Hvitløksmarinert kylling, og pommes frites..[:)]
Ville helst ha ris t jeg da, men sambo hater ris..[>:]

ORIGINAL: Trinse85

Fikk lyst på nachos. Noen som har en god oppskrift?

Stek kjøttdeig og bland i taco-krydder... Legg litt trekant chips i bunnen av en illfast form... Så litt kjøttdeig,så chips og så kjøttdeig og masse ost på toppen[:D][:D]  Serveres med masse rømme og salsa[:D] Vi bruker Garlic salsa.. Kjempe god[:D]

ORIGINAL: Stine_23

Stek kjøttdeig og bland i taco-krydder... Legg litt trekant chips i bunnen av en illfast form... Så litt kjøttdeig,så chips og så kjøttdeig og masse ost på toppen[:D][:D]  Serveres med masse rømme og salsa[:D] Vi bruker Garlic salsa.. Kjempe god[:D]

Tusen takk...Er det noe spesiell ost du har på? Eller funker det fint med first price osten? [:)]

ORIGINAL: Stine_23

Tusen takk...Er det noe spesiell ost du har på? Eller funker det fint med first price osten? [:)]

Nei,bruker coop osten eller norvegia.... Så first price osten funker kjempe bra[:D] 

Me får besøk, så her blir da feske reke, loff og sitron:) mmmmm

Back
Topp