LØRDAG

ThisIsAnfield

Forumet er livet
God morgen![:)]

Bare ei, gubben og vesla som er oppe her, de tre andre sover ennå. Martine har kasta opp i natt, så ei lurer på hvordan formen hennes er når ho står opp![;)]

I dag må ei prøve å gjør no fornuftig husarbeid![8D][:o]

Ellers ikke store planer for dagen, kanskje noen av dere har en utfordring til meg (itno vrient no), så ei har no å finna på i dag![8|][8D][:D]

God morgen! Her ble klokka 07.30 i dag før minsten ville stå opp! Herlig. Første gang han har ligget så lenge om morgenen. Eg og guttene har nå fått i oss frokost, og nå leker de fint på gulvet.
Skal en tur på Ikea i dag å kjøpe barnesikring til skapdørene på veggseksjonen og skjenken vår, for etter at vi ommøblerte på onsdag, skal Tord bort å rote i skapene i ett sett, og når innholdet er bare knuselig, så er ikke det helt ok..... Skal og en tur på besøk til guttenes oldeforeldre senere. Får se til kvelden om det blir noe scrapping eller ei

Poden våknet kl 08 i dag, men ganske trøtt da vis spilte fantasi og alias sammen med to vennepar i går kveld.

I dag skal jeg treffe ei gammel venninne på kafe og gleder meg VELDIG til det! Vi var bestevenninner før, og nå som jeg har flyttet tilbake til byen håper jeg å få litt mer kontakt med henne igjen.

God morgen,

Jeg har kranglet med bekkenet mitt i hele natt og er stuptrøtt når morgenen kommer. Kjæresten har sovet og snorket som en gal... hjelper ikke akkuart mye :/
I dag skal mini til svigers, målet mitt er å rydde klasskapet, få ut det jeg ikke vil ha lengre og laget litt system igjen.. ting har sklidd ut!
Ellers skal jeg få sendt hemmeligvenn gaven i dag, gjorde den ferdig før jeg la meg i går...

ellers ingen helge planer, teller ned til micro kommer :) 12 dager igjen :D

Vi vasker huset, skifter på sengene og vasker klær. Senere i dag skal søstera til gubben og ungene hennes komme innover for vi skal feire bursdagen til gubben.

Go'morgen!!
Jeg jobba helt til 24 i går natt, så jeg sov leeenge i dag! Herlig! Nå skal jeg trene[:D]
Og etterpå skal jeg lage kortet til TG!

God morgen alle hobby damer.

Er hjemme alene i vinterferien, og dagen i dag skal jeg bruke til å slappe av og brodere litt. Og så må jeg ut for å måke litt snø, siden det har snødd masse i natt. Og det snør fremdeles ute.

Ellers så skal jeg prøve å få ryddet litt i huset, og lade opp til curling finalen i natt. Heia Norge.[;)]

God ettermiddag...[8D]

Nå har jeg vær oppe i en hel halv time[:D] Deilig å få sove leeeeeeenge...Men i morgen er det tidlig opp...Ikke så veldig tidlig da...[8D]

I dag skal jeg rydde, bake en sjokoladekake, lage, gelè og sjokoladepudding. I morgen blir det marsipankaka (sambo ville ikke at jeg skulle lage den med marsmellowfondanten[8|]) og muffins...

Lille Tingeling blir to år på søndag/mandag (skuddårsbarn så har ikke helt bestemt hvilken dag vi skal feire de 3 andre årene[8|][:-])

Så skal vi vel ut i "stormen" her og handle inn siste rest tenker jeg...Tror jeg mangler litt til i morgen...

Så skal jeg prøve å scrappe litt i kveld[8D] Hvis jeg orker...[:)]

God kveld kan man vel si nå men, har vært en litt lang dag. Gubben er ikke i slaget så jeg og lillegutt har vært sammen hele dagen. Vi kom oss ut i snøen også, deilig å være ute når det ikke er kaldt;)
Nå er avslapning foran pc`n mens Leif-Inge ser på Ole Brumm før det er natta for han;)

I dag har vi vært i 50-års dag, kom hjem kl 21,30, da var lillemann rimelig sliten...
Nå bare sitter jeg her, tørster som bare det, og er ikke helt i slag...tett i nesa, og bare dritt...
Enda på besøk hos mamma, deilig...[:)]

Back
Topp