LØRDAG

monicabebe

Forumet er livet
God morgen! Her våknet jeg av at Maja sang kl. 08.50. Hadde vært våken en del i natt på grunn av bekkenet....au! Tror nok håndball er litt hardt. Men må prøve noen ganger for å se om det bedres, eller om det bare er vondt vondtesen!

M sover og nå er Mari lagt igjen. Maja og jeg bare slapper av. Går rundt i pysj enda. Etterpå skal mannen spille innebandykamp, så vi jentene må stelle hjemme. Får se om det blir en tur ut. Har lyst til det merker jeg.

I kveld blir det rolig. Mulig et treff med noen naboer, men ellers stille og avslappende.

Ønsker dere en fin lørdag!

her sov vi alle til kvart over ni i dag!! Nå skal det sies at vi har vært oppe med johanna et par ganger i natt fordi hun har kastet opp, men hun er i superform igjen nå, så vi håper det er overstått. August fikk jeg lagt alene på rommet klokka halv ti i går kveld, og han våknet ikke før kvart på fem i morges for litt mat, og så sovnet han igjen og sov til ni - helt fantastisk! Nå sover han igjen, i vogga si, Johanna ser på tingeling og jeg koser meg med en kaffekopp. Skal trille en tur med August etterpå, for etter tre uker med mer enn ti kalde har vi våknet til landets høyeste temperaturer; 6 varme ble målt på flyplassen her i morges.

G skal ta med Johanna på skitur om hun har lyst, det gjør godt med litt frisk luft når man har vært dårlig

God lørdag jenter :-)
Dagen start litt før ni i dag, da gikk jeg og chr ned å tittet på tv og koste oss med frokost.
I dag skal jeg og k til oslo å hente billetter til bryllupshow i feb på glassmagasinet.
Så skal vi titte på ting vi kan ønske oss og k ska titte på dresser[:)]

Chr skal til bestemor å kose seg med henne i dag.

Ønsker alle en strålende lørdag

Hei hei!!

Vært en slitsom natt igjen[:'(] Mina sovner fint, men våkner som regel rundt 1200. Og det tar litt tid før hun sovner igjen. Men i natt tok det 2 timer kanskje[:o] Hun stod opp og lekte på rommet, så ikveld skal jeg demontere lampa hun har på rommet. Nå må ALT prøves her, for mammaen blir GAL!!![&:] Hun kom inn til meg kl 0745 heldigvis, men vært mye våken som sagt. Fatter ikke at hun klarer å holde ut en dag i bhg når hun er så mye våken på nettene, for hun sover ikke på dagen lenger[8|]

Nå venter vi på at bestemor skal komme, så det blir koselig[:)] Skal handle litt småting. Og så har jeg kommet et godt stykke på sjalet til Mina som jeg strikker. Blitt litt hekta jeg[;)] Jeg skulle vist få flere prosjekter av kjæresten til pappa neste gang de kommer. Jippi sier jeg bare[:D]

Så godt dere fikk en god morgen etter styr med oppkast i natt. Håper Johanna er i toppform nå, og at det bare var noe som måtte opp. Så bra at August sov så mye i natt!

Det er jo varmt hos dere da. Her er det minus, men ikke så kaldt som det har vært siste ukene. Bare minus 5. Så det blri nok en tur ut her også.

God lørdag!

ORIGINAL: oslojente1980

Hei hei!!

Vært en slitsom natt igjen[:'(] Mina sovner fint, men våkner som regel rundt 1200. Og det tar litt tid før hun sovner igjen. Men i natt tok det 2 timer kanskje[:o] Hun stod opp og lekte på rommet, så ikveld skal jeg demontere lampa hun har på rommet. Nå må ALT prøves her, for mammaen blir GAL!!![&:] Hun kom inn til meg kl 0745 heldigvis, men vært mye våken som sagt. Fatter ikke at hun klarer å holde ut en dag i bhg når hun er så mye våken på nettene, for hun sover ikke på dagen lenger[8|]

Nå venter vi på at bestemor skal komme, så det blir koselig[:)] Skal handle litt småting. Og så har jeg kommet et godt stykke på sjalet til Mina som jeg strikker. Blitt litt hekta jeg[;)] Jeg skulle vist få flere prosjekter av kjæresten til pappa neste gang de kommer. Jippi sier jeg bare[:D]

Så kjipt at Mina våkner så mye på natta. Irriterende.

Hallo damer.

Jeg er hjemme med Maja nå mens Frida og mannen er ute på vift og skal til svigerfar. De kommer hjem igjen i kveld, ög da håper jeg det blir hjemmelaget pizza laget av mannen. Maja ligger og gjesper på sofaen ved siden av meg her med glitter i håret. frida har fått seg lip gloss med glitter i i sovepremie, og lillesøstre er til for å susses på.[8D]

Monicabebe: Fysioterapauten min ga meg streng beskjed om å ikke løpe (det hadde jeg nok ikke klart mer enn et par skritt om jeg ville heller), for det er hardt for bekkenet, og håndball er vel hakket verre vil jeg tro pga enda mere støt og sidelengs belastning i tillegg. Jeg tenkte på det da du skrev at du skulle spille håndball "hadde ikke hun vondt i bekkenet?...[8|]Er det så lurt da?"

Jmamma: Det høres ut som om det er noe på gang da, at det modnes og gjøres klart. Jeg hadde en del modningsrier, og godt med alt som er unnagjort sier nå jeg. Hvis Johannes hadde det travelt med å komme ut så kan det vel kanskje være litt skummelt å tenke på det som er unnagjort.[;)] Jeg brukte 20 minutter eller noe sånt på å gå fra 5-10 cm denne gangen, og det kan jeg bare anbefale på det sterkeste (vel og merke mens man er på sykehuset).[:D]

Oslojente: Jeg håper du får Mina til å sove på nettene igjen snart. Det er ikke bra når de tuller med nattesøvnen. vi har ei her som gjør det også, og det er ikke Maja.[&:]

Så har jeg vært og gått en lang og god tur - og måkt litt snø, så jeg er gjennomsvett og god og varm i kinnene. På vei inn kom jeg på at i går handlet jeg iskrem og glutenfritt brød til dåpen, og slang det på verandaen for å ta det med ned i fryseren i kjelleren sammen med iskaka jeg skulle bake. Da jeg hadde bakt iskaka bar jeg den ned i fryseren, men glemte isen og brødet ute på verandaen... og typisk nok gikk det fra 5 kalde til 5 varme - så nå var det selvsagt smeltet [:@]. Slang isen i fryseren allikevel jeg - den er nok ikke så god å spise, men duger sikker til å lage milkshaker med, så vi får drikke noen sånne fremover, og så får jeg kjøpe ny is til dåpen... og nytt brød [&:]

Endelig har jeg fått litt dreis på sovingen, så alle sov godt til kl 8. Jeg fikk handlet og etterpå tok vi lunsjen med oss ut og gikk til lekeparken/fjæra. Litt kaldt, men deilig. Mannen min er bortreist i 9 dager, så jeg begynner nesten å få egne rutiner nå. Thai-mat til middag og nå koser vi oss med barne-tv og lørdagsgodter.
Hvis alle sovner i kveld, så skal jeg kanskje se en film. Eller så skal jeg begynne på lappeteppet mitt[:D]

God kveld.

Dagen har gått i ett siden vi sto opp i 8 tiden, har hatt besøk i hele dag og vi har kost oss med god mat, vært ute å gått på ski og kjørt akebrett.

Nå sover Marcus og jeg er sliten i kneet og ryggen, og skal slappe av resten av kvelden. Må henge opp en maskin med tøy føre jeg legger meg.

Håper modningsriene snart blir til skikkelige rier nå Jmamma!!

Her er det kryssede fingre - i kveld tok kveldsstell med August en knapp halvtime, og jeg er tilbake i stua - kan nesten ikke tro at det skal gå så lett etter neseten fire måneder med skriking på kvelden og samsoving mer eller mindre ufrivillig. Hadde vært deilig å få tilbake litt tid for meg selv (eller sammen med G da) uten baby...

Krysser fingrene for at dette er natten der riene tar seg opp, Jmamma.[:)]

Så deilig at det begynner å ordne seg, lenemor. Tipper det må være utrolig deilig etter så lang tid med roting og gråt på kveldene og nettene.

Back
Topp