LØRDAG OG GREIER 8.MAI:)

MaRtE:)

Gift med forumet
helluen!

skjønner ikke vitsen med å våkne halv 6 når man sovner kl 21[&:] thomas er en morgenfugl gitt! men regner med han blir sliten i dag.
vi driver å pusser opp fasaden her, skifta 3 store vinduer, etterisolert og ny bordkledning på den ene veggen her så langt. thomas syns jo det er stor stas så han er med ute hele tida.

i dag kommer mamma og pappa, han skal gjøre finarbeidet inne rundt vinduene mens mamma skal styre med ungene. det liker vi[;)][:D]

Gratulerer som tante, Tøysetulla! [:D][:D]

God morgen! [:)]

Her fikk vi sove til halv 8, snille unger altså! [;)] Har ikke så veldig mange planer i dag, jeg skal på trening snart (nr 6 denne uka, litt stolt av det! [8D]), også passer vi jo katta til mamma og pappa, så blir noen turer dit for å mate og kose. Tobias er jo så interessert i "mao'a" (mjau'a), så det er stor stas! [:)] Helgevasken bør taes også, men kanskje den må vente til i morgen. Vi får se.

Ha en fin lørdag alle sammen! [:)]

God helg alle mann!! Her står husarbeid, handling og kanskje grilling på planen. Lillemor skal i selskap til en barnehagevenninne[:)]

Her er det barnefri, og jeg sov til halv ni for da ringte telefonen[&:]

Jeje.. like greit å komme seg opp for å lese[:)] Her er det soooool og deilig temperatur. Mannebeinet skal beise terrassen i dag, mens jeg skal nyte solen og lese!![:)][:)][:)]

I tillegg fikk treningsabbonement på Sats til halv pris så nå er det ingen unnskyldning lenger. Meldte meg inn i går[8D] Så skal bli deilig å trene når jeg vil bare jeg blir ferdig med disse eksamene.

Looney: Du som trener så ofte... hva trener du egentlig for å ha det variert nok. Ser på programmet her at det meste er halv elleve om morgenen, eller fra halv fem og utover av timer... Trener du kun timer??

Her sov N til halv åtte. Så har vi spist frokost, og straks stikker jeg og N på trening og gubben i borgerlig konfirmasjons seremoni. Kl to skal vi i selskap alle mann[:)][:)] Men først puls-spinning på mor

I dag er snuppå mi 4mnd[:D] tia går så fort...

I dag er planen vi skal til hommersåk på besøk[:)]

Herlig dag, men kunne godt vært foruten den der vinden[>:] 

Har trent første dagen av shreden i dag, og fytti så dårlig form jeg er!!! Måtte ta et par juksepauser ja. Etter hva jeg har leste kan jeg forvente at det blir verre i et par dager og så bedre sånn ca på dag fire?

Ja, sånn ca dag 4 McMor! [:)]

Ungene er lagt, men sover ikke... får håpe de roer seg snart. Kvelden skal ikke brukes til så mangt, skal dele en sjokkis med sambo, det er vel egentlig de eneste planene!

Første konfirmasjonsdag overstått. Nå skal det sløves med pizza, brus, vin og godis. På'n igjen med konfirmasjon i morgen ja[:)][:)]

ORIGINAL: Delia

Jeje.. like greit å komme seg opp for å lese[:)] Her er det soooool og deilig temperatur. Mannebeinet skal beise terrassen i dag, mens jeg skal nyte solen og lese!![:)][:)][:)]

I tillegg fikk treningsabbonement på Sats til halv pris så nå er det ingen unnskyldning lenger. Meldte meg inn i går[8D] Så skal bli deilig å trene når jeg vil bare jeg blir ferdig med disse eksamene.

Looney: Du som trener så ofte... hva trener du egentlig for å ha det variert nok. Ser på programmet her at det meste er halv elleve om morgenen, eller fra halv fem og utover av timer... Trener du kun timer??

[;)][:D][:D]

[;)][:D][:D]

Jepp, trener kun timer jeg. Trening på egenhånd blir for dårlig for min del, gir for lite utbytte også blir jeg alltid så fristet til å gå hjem[X(]

Trening i sal da kan jeg ikke gi meg før det er slutt, og utbytte blir alltid mye bedre. Bytter på å trene spinning og styrketimer med frivekter eller vektstang. Gidder ikke aerobic og step osv - synes ikke det heller gir nok resultater jeg[&:]

Her jeg trener er det alltid styrke eller spinningtimer rundt halv ni/ni om morgenen, så de dagenen jeg har fri trener jeg alltid på morgenen. Gjør også det i helgene.
Får jeg ikke trent om morgenen drar jeg på ettermiddagen eller kvelden. Noen ganger er N med meg og er i barnepassen eller han er hjemme md samboeren. Noen dager i uken har de timer så sent som 20.30 så da drar jeg og trener etter N har sovnet.

Lykke til med treningen - det har gitt gode resultater her i gården i allefall[:)][:)]

Back
Topp