LØRDAG-hurra

liki

Glad i forumet
Endelig lørdag. Det var etterlengtet. Lite sol her i dag, men det var så veldig fint i går så vi har vel ikke lov til å klage. Bare vi slipper at det begynner å snø så er det greit[8D]. I går fikk vi besøk av hele barnehagen til Kristoffer. Det var stas.

Planen for dagen er ikke mye. Skal hjelpe mamma med pc'n som hun har problem med. Så skal jeg og Kristoffer bare kose oss. De to eldste ligger enda. Min snille mann reiste på dugnad i barnehagen. Det vil si der var ingen som hadde skrevet seg på så jeg går ut i fra at han møter opp alene. Skal bli spennende å høre.

Ingen kan iallefall nekte for at våren har kommet, for det merker jeg. Astma å allergi for fullt....blæææh[&o]

Hva er planen deres i dag da?[:)]

Aslak mente det var morgen kl 5 i dag!!! Er vel noe vi må ta med oss nå når han sover flere timer sammenhengende! Håper det bare er en overgangsperiode. Heldigvis så slumret han til Solveig våknet kl 7! Men kjenner jeg er temmelig trøtt!

Vi har kjøpt oss ny vaskemaskin i dag. Reima på den gamle røyk i går. Ikke så rart, maskinen var 10 år gammel. [8D]

I dag har vi vert hos svigers og hatt dugnad i hagen! Vi har også grillet i dag og lekt på lekeplassen. Nå er Solveig ute og leker mens mannen fikser noe i garasjen.

God kveld, veldig sein kveld.

Jeg har ikke vært på nett før nå, har vært med familien te Elizabeth'n te Sverige og kost meg, også har vi vært her og sett film og pratet masse. Fikk dagen te å gå i dag og, det var litt godt å slippe å sitte her inne alene hele dagen.

Vurderer snart å ta kvelden og sove lenge i morgen og.

Hører på musikk nå og skal sende pappa en natta sms.

Snakket med pappa tidligere, han hadde fått vondt igjen i kveld. Like ille som på torsdagen. Tenker sånn på pappan min i kveld.

Savner sambo nå, skulle ønske han var hjemme med meg denne helga.

Back
Topp