LØRDAG!! :D

Skrållan

Forumet er livet
Guud mårning! [:D]

Jeg fikk ikke sove i går kveld, ble for uvant med mannfolk i senga samt bråkete cpap. Så jeg endte opp på sofaen, og det kjenner ryggen i dag!

Våkna til masse snø i dag, rimelig typisk når det har smelta masse snø denne uka og blitt skikkelig vårstemning! [&:] Jaja, det smelter vel igjen. Og snø er jo kjekt, om Ida vil lære å gå på ski sidelengs på ekte Northug-vis! [8D]

Jeg stikker på step&pump kl 10, og kl 12 skal jeg på jobb. Aldri en lørdag uten... jobber til 18, men da er det rett hjem til familiekos altså!

Ha en finfin lørdag dere! [:)]

hei hei..

nå har sambo og pia emilie reist til horten,guttelaget som sambo trener skal spille cup..Så da er det meg og david her hjemme..så nå skal vi kle på oss og reise bort til monmon som han sier..[:)]

planene idag vet jeg ikke,hadde lyst til å ta en tur til oslo,men får se..er sikkert utrolig masse folk..

men blir nok e fin dag..

ha en fin lørdag alle sammen[:D]

Gud måring alle sammen [:)]

Her raste jeg avgårde på butikken kl 08 i dag, manglet noe til bollebaking, heldigvis for at nærbutikken vår åpner tidlig og er 5 min unna!

Så nå er fastelavensbolledeigen satt, guttene ser på barnetv og jeg får en pust i bakken [;)]
Vi skal på karneval i dag. Og det gleder både store og små seg til. Skal ta bilder så dere får se stolthetene mine [:D]

Eller blir det kos i kveld (riktignok etter kleshaugen er brettet).

God formiddag :-)

Her sitter jeg på sofaen og ser på skiskyttergutta[8D] Haakon leker med biler, og alt er bare fryd og gammen[:D] Gubben reiste til Bergen i går for å parre hund, så nå blir det forhåpentligvis valper i hus igjen om et par mnd[:D][:D][:D]

Nå skal jeg straks engasjere barnevakten (les: playhouse disney) litt, slik at jeg får hoppa i dusjen.

Etterpå skal vi på besøk til *badeanda*, slik at gutta boys får leke litt[:)]

Håper dere får en strålende lørdag[:D]

Back
Topp