LØRDAG!! :D

Jeg fikk ikke sove i går kveld, ble for uvant med mannfolk i senga samt bråkete cpap. Så jeg endte opp på sofaen, og det kjenner ryggen i dag!

Våkna til masse snø i dag, rimelig typisk når det har smelta masse snø denne uka og blitt skikkelig vårstemning! [&:] Jaja, det smelter vel igjen. Og snø er jo kjekt, om Ida vil lære å gå på ski sidelengs på ekte Northug-vis! [8D]

Jeg stikker på step&pump kl 10, og kl 12 skal jeg på jobb. Aldri en lørdag uten... jobber til 18, men da er det rett hjem til familiekos altså!

Ha en finfin lørdag dere! [:)]

stille her i dag, alle ute og koser seg?[:D]

Jeg er på jobb, egentlig fridagen min, men når man ikke klarer å si nei så blir det sånn[X(][;)]
Ferdig kl 17, da er det på butikken og handle litt, hjem og dusje, så kommer det folk på vors før vi skal ut[:)][:)]
Ute blåser det fælt i dag altså[>:]

Fantastisk sol og enda bedre humør[:)] Startet dagen med trening mens gubben var hjemme med barna. Kom hjem til N med verandaleppe og gubben tørket blod på stuegulvet. Sånn går det når man ikke kan gå inne, men kun løper eller hopper.
N er nå i bursdag til en i bhg, og snuppa ligger på puppen[:)]

Blir vel en tur ut i solen etter hvert, og masse familiekos i kveld[:)][:)][:)]

Nicholas mente tidligere i dag at snuppa burde hett: joseGRINE isteden[&:]

Og da jeg snakket til han i går for noe han ikke fikk lov til så hvisket han henne i øret: "Josephine, ikke sant mamma er dum og teit"

Deilig alder gitt[:D][:D]

Hehe, herlige N Looney! [:)][:)]

Ja, da er jeg hjemme fra jobb. Veldig lite folk i dag, så har fått prisa masse nye varer. Har snødd alt for mye i dag, grusomt altså! [:'(] Nå blir det lørdagskveldkos, hurra! [:D]

Back
Topp