LØRDAG!! :D

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle mann! Skikkelig trist ute, det har liksom blitt så mye mer mørkere ute igjen nå siden snøen driver og regner bort...
Skal på trening i dag også, så klart. Kjenner virkelig at jeg ikke trente på 4 dager, såååå stiv og støl etter gårdagens trening da! Jeg bruker å dra på Step på lørdager, men siden jeg har fri i dag ([:D][:D][:D]) og ikke har spinna tidligere denne uka, så blir det PulsSpin kl 11. Tenkte å dra dit til kl 10 da, og trene litt styrke først. Sambo skal også være med å trene, så ungene skal i barnepassen.
Senere i dag blir det bare hjemmekos. Sambo skal få lov å rydde litt i rotet sitt overalt her, også skal jeg bake brød! [:D] Og vaske enda mer klær...
Til kvelden blir det tv-kos med verdens beste unger, og da er jeg ikke dausliten i dag siden jeg ikke skal jobbe først! Så DET gleder jeg meg til! [:D]

Ha en finfin lørdag! [:D]

hei hei..

Pia emilie hadde overnattingsbeøsk inatt så de våknet 05.50[:'(],men de fikk ligge litt å prate før de stod opp,men ikke lenge etter våknet David av bråket dems,så da var det opp for mor å[&:]...

senere idag skal vi kjøre på barnashus å kjøpe vinterdresser til neste vinter,staver til Pia og så til mamma å spise middag og muligens vi blir der.
Imorgen skal vi kjøre inn til oslo å se på disney on ice[:)][:)]

Ha en super lørdag alle sammen[:)]

God morgen alle sammen[:)]

Idag blir en travel dag her i heimen. Alle gutta mine ligger og sover, kanskje ikke så rart, Sander våkna ti igår, og sovna ikke før klokka var to, så vi er gode og trøtte alle mann[&:] Når jeg endelig hadde sovna, var det selvsagt mat til lilleknerten klokka halv fire, så halv seks og så nå klokken åtte. Trøtt ja!

Skal på trening (maj gad altså) nå klokka halv elleve, etter det blir det bytur, så skal jeg møte Annika i byen. Så blir det å rushe hjem for vi får besøk av fetteren til Anders fra sørlandet. Når de har gått blir det å kle seg om og dra ned til williamprinsen for litt bursdagskos. Travlere lørdag har jeg aldri hatt tror jeg, blir spennende!

Ha en fin fin lørdag alle sammen[:)]

God morgen!

Her sov vi til rett før sju - deilig!!!

Maiken og jeg skal en tur til byen i dag. Skal kikke litt på salget (har ikke gjort det enda), og vi skal kjøpe med litt blomster og gjøre det litt koselig her hjemme til P kommer hjem. Vi skal selvsagt også innom Matias <3

Etter byturen er det tid for MAikens dupp, om den tas her hjemme eller hos foreldrene mine vet jeg ikke enda. Mulig det blir her, for da kan jeg spinne og tøye litt sålenge. Skal uansett besøke dem i dag - og blir sikkert der til kvelden siden det ikke skjer stort her hjemme. Vi skal sikkert ut og leke og ake litt, og gå en tur [:)]

Ellers blir det sikkert en tidlig kveld som alltid - er stort sett i seng godt før halv ti hver dag [8D][:)]

Og forøvrig har jeg endelig begynt å kjenne litt mer liv [:D] Morkaka ligger foran, så vet jo hvorfor det har tatt litt tid, men det er en HERLIG følelse altså Og Maiken er så herlig... skal susse magen og lillebror, ligge og kikke på ultralydbildene og synger for magen <3

Ha en strålende dag jenter! Kos dere på treff dere som skal det [:D]

Hallo å god morgen jenter!!

En stund siden jeg har vært her inne nå(til å være meg iallfall[:)] Har vært hektisk i det siste. Guttene har vært syke siden forrige torsdag, sånn syte sittepåfanget, stakkars trollungene. Drømmer om å våkne uthvilt om morgenen, men det skjedde ikke i dag heller. Var hos legen med de i går, øyebetennelse og bihulebetennelse på Hermann, og ørebetennelse på Jonah. 39 i feber i en uke, og skikkelig slakke.Jeg har vært på jobb hver dag denne uken, så stakkars sambo er enda mer sliten enn meg.

Nå har de begynnt på pencilin så allerede er de bedre. Mirakelkur det der[:)]
Jonah og sambo sover enda, og jeg å Hermann ser postmann pat og koser i sofaen. Ikke så voldsomme planer for dagen. Vaske litt basselussker vekk fra huset, handle og muligens kjøre ungene til mormor. Skal egentlig ut i dag, både jeg og sambo, men får se formen til guttaboys litt an. De har jo sååå lyst å sove der, så håper de blir bedre.

Håper alle har det bra og får en fin lørdag

Hei!

I dag skremte sambo meg skikkelig og jeg trudde jeg skulle dø.. jeg ligger i søte drømmeland, han river opp døra og roper "Du må ta Amalie, kjelleren e full av vann!!!"[&:] Sikker på at hjerte stoppa et øyeblikk, så bare på han å spurte om vannet forsvant om han skremte livet av meg[8|]

Anyway så fikk jeg levert Amalie til mormor, hentet broren min og kjørt hjem. Faen meg vann over hele byen her!![&:]
Stoooore dammer i veiene, med is underst selvfølgelig[:'(] 

De hadde fått tak i vaktmesteren mens jeg leverte Amalie og hentet broderen, så de har ordnet seg med en sånn vannsugersak ("støvsuger" vann). På 1 1/2 time hadde de fått opp over 1500 liter, og det er en del igjen[:o]

Resten av dagen tør jeg ikke tenke på, alt kommer an på hva som skjer med kjelleren..

Men planen er å hente Amalie til duppen, slappe av litt før vi skal sortere de siste babyklærne og utstyret etter Amalie, ta soverommet, spise middag til mamma og kosekveld!

Nydelig lørdag [:D] Endelig er Perlefar hjemme igjen, så i dag skal vi dyrke familielykken. Han stod opp med ungene og jeg slumret til kl 09, deilig!!

Har spilt spill med gutta og tatt en lang dusj. Nå ordner Perlefar med å kaste juletreet (altså har vært satt vekk lenge, men aldri blitt kastet) så skal vi suse til Akvariet alle mann [:)] Guttene digger det! Håvard går ved hver tank og hviner av fryd "FISK", gjennom heeeeele akvariet!!! Like entusiastisk hver gang [:D]

I kveld blir det litt spilling med Magnus og så skal jeg bare ligge i armkroken til Perlefar og se film og drikke vin resten av kvelden! Jammen godt å få savnet hverandre ordentlig altså!! [;)]

Hallo....

dette skulle jo bli en strålende lørdag,men hva skjer???? Jo gubben skal jobbe han!!!!WHAT lissom???
Hmm jaja,jeg å mikael skal vel greie oss alene vi[;)]Nå har han spist pølse å ketchup det er saker sjønner dere[:D]

Jeg få vel kjede meg hjemme denne helgen også jeg da[:D]
Det var litt fra oss...god helg[;)]

God lørdag [:D]

Her har jeg ikke gjort en dritt i dag, sitter på sofaen med pc'en på fanget og sløver[8D] Haakonsen ser på Spesialagent Oso, og koser seg verre[:-]

Skal straks i dusjen, og tar med Haakon så han får bade seg også. Reiser til Breim i bursdagsselskap i dag, blir koselig å treffe igjen familien der[:)]

Til kvelden tror jeg det blir horisontalen på sofaen igjen[:-]

Etter treninga dro jeg på shopping med bestis [:D] Hun skulle ha litt til babyen i magen, og babyting er alltid kjekt å se på [:D][:D] Nå skal vi straks spise middag, før det blir lørdagskveldskos [:)]

Back
Topp