LØRDAG!! :D

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

ENDELIG en natt med god søvn, helt uten forstyrrelser! [:D] Har ikke hørt Ida hoste i natt engang, men hun hoster nå da.
Ungene er verdens deiligste i dag, selv om Ida måtte sitte 8 min på rampekrakken - før klokka var 7. Hun kompenserte med å dekke litt på frokostbordet da, hun har satt frem smør, tran og nugatti, så da er vel det viktigste kommet frem! [8D]
Jeg og sambo skal trene i dag, jeg skal på Step&Pump, og han skal trene styrke. Ungene blir med i barnepassen, så da får sambo prøvd det også. Jeg skal på jobb etterpå, 12-18 i dag.
I kveld blir det bare hjemmekos, og etter ungene er lagt blir det sofasliting. Nice! [:)]

Ha en fin lørdag alle sammen! [:)]

God morgen alle sammen....

Her snør det også masse i dag,herregud vi snør inne snart....vi bor i et trangt boligfelt,å har ingen plass å måke snøen,så dette er spennende[:D]
I dag er det litt handel som står på tapeten,mat å litt småtteri.. Er endelig oppgående i dag,heldivis[;)]

I kveld blir det taco-kos,med mann å barn[;)]

Ha en strålende dag alle sammen....

God Morgen jenter!

Her laver det ned og jeg ELSKER det[:D] Vil ha jul igjen jeg nå. Eldstegutten spurte om vi ikke kunne ta frem juletreet å pynte det igjen siden det snøer sånn...måtte tenke meg om to ganger før jeg måtte innrømme at vi kunne vel kanskje ikke det nå[8|][:)]

Er endelig begynnt å våkne utav nå. La meg halv ellve i går, og sov til klokken åtte, tror jeg har sovet for lenge siden jeg har vært så trøtt som i dag morges.

I dag skal vi ikke noe særlig. Vaske litt hus til helga, og ordne litt klær til uka som kommer. Om det slutter å snø skal vi pakke oss godt inn å gå ut å rydde garasjen så vi får plass til begge bilene så må åvi måke gårdsplassen. Er meldt minst 40 cm med våt snø så blir litt av en treningsøkt med min store gårdsplass. Blir vel litt aking og herjing i snøen siden vi likevel er ute. Hunden er et snømonster og blir helt vill av det, så blir sikkert morro for store og små og firbente[:D]

Om vi våger oss ut på dette føret skal vi ha storhandel. Begynner på ketolyse/lavkarbo på mandag, og har en laaang handleliste. Har laget meny med oppskrifter for en hel uke, 4 måltider hver dag, så gleder meg til masse god mat[:)]

I kveld er det pizzatid og etterpå badetid før ungene tar kvelden. I kveld skal jeg kose meg med et glass rødvin og fortsette på fotobokprosjektet mitt. Skal også planlegge bursdagsgave til samboeren min. Fyller 30 år i mars, og jeg har funnet ut at verdens beste og kuleste band har konsert i spektrum i april. Så da blir det hotell, fly og full avslappingshelg om jeg får det til.

Ha en herlig dag i vinterlandet[:)]

Heisann og god lørdag[:D]

I dag sov snuppa til 08.30! Da sto gubben opp med henne siden han skal jobbe 10-14. Amalie kom inn å skulle herje i senga når han dro på jobb, og vi koste oss masse! Sto opp å ordnet oss (hun var i pysj enda), laget mat og så litt av "Den lille havfruen".
Hun kom å satt seg i fanget til mammaen sin og kosa masse[:D]
Deilig morgen!

Nå sover hun, jeg skal ta en liten hvil og etterhvert får vi besøk[:)]

Jeg har så vondt i ryggen, så jeg ble sendt rett på sofaen da jeg kom hjem! [:D] Sambo skal til å vaske gulv nå, litt treg med husvasken. Ungene spiser lørdagsgodt, men Tobias stapper det meste inn i kjeften på meg! [8D]

Back
Topp