LØK Sier du??? :P

Tina pusen

Gift med forumet
ÅÅååååh, MÅ H LØK På alt jeg nå :P

RÅ LØK. MMMMMMMM.

Dynker alt jeg spiser med masse rå løk, deilig :P

Aaasj. :p Jeg har tenkt på å lage kjøttkaker i fleere dager nå, men har ikke gjort d pga løken. Hater og kutte løk :p

He he. Løk er godt det :)
Jeg griner alltid når jeg kutter løk. Det holder bare å være innafor kjøkkenet så griner jeg. Men det som funker er helt genialt,ikke noe kjerringråd,men rett og slett ha på linser. Er ikke så ofte jeg bruker linser for det koster jo penger,men veldig deilig når jeg har de på og kutter løk ;)

Løk er noe jeg måå ha! :p fikk en slik grønnsak kutter hos svigermor, den er GENIAL! skrelle løken og deler den i 2 så er det bare og sette den i den duppedingsten og presse ned, så er løken kuttet opp :D

Løk er noe jeg måå ha! :p fikk en slik grønnsak kutter hos svigermor, den er GENIAL! skrelle løken og deler den i 2 så er det bare og sette den i den duppedingsten og presse ned, så er løken kuttet opp :D

Ja er ikke det tupperware? Har SÅ lyst på den. Snakk om og gjøre livet enklere a gitt!!:p

hehe, etter 3 år som kokk, så er jeg blitt litt immun mot grining under løkkutting ;) kuttern opp så fort alikevel :P

hehe, etter 3 år som kokk, så er jeg blitt litt immun mot grining under løkkutting ;) kuttern opp så fort alikevel :P

Hjelper ikke.. jeg har gått hotell- og næringsmiddelfag,og kan kutte løk rimelig kjapt. Men den grininga starter jo bare jeg løfter på en flik av skallet omtrent :p
Til og med vårløk griner jeg av.

Her er det forresten melk som er den store dilla.. 3 glass til frokost i dag. Leverte junior i bhg, og da jeg kom hjem tok jeg et glass på styrten,og så et glass til,etter noen sjokoladebiter :p
Er det rart det går melk her i huset :eek:

Mamma sa alltid at man ble pen av løk :D

Var "allergisk" mot løk som liten :P

Hjelper ikke.. jeg har gått hotell- og næringsmiddelfag,og kan kutte løk rimelig kjapt. Men den grininga starter jo bare jeg løfter på en flik av skallet omtrent :p
Til og med vårløk griner jeg av.

Her er det forresten melk som er den store dilla.. 3 glass til frokost i dag. Leverte junior i bhg, og da jeg kom hjem tok jeg et glass på styrten,og så et glass til,etter noen sjokoladebiter :p
Er det rart det går melk her i huset :eek:
Hehehe. Jeg drakk 3 liter om dagen med storesøster :p

Back
Topp