LÆKKERT *hehe*

Y_lill

Glad i forumet
Har akkurat gått på ferie (jippi) så surrar rundt heime og ryddar litt og kosar meg mest, då sjølvsagt i kosekle - fekk akkurat sjå eit nydeleg bilete av meg sjølv i glaset:

Ein slitt singlet som har rulla seg godt opp, ein STOR mage som heng langt ut over fleecebuksekanten og ein utståande navle som pyntar verket. Toppa med litt rufsete hår må eg sei at eg kjente meg nydeleg der eg stod

Hehehe må le av beskrivelsen.....kjenner meg igjen der:)) Har en utslitt kosedressbukse som jeg går å tusler i. Singletten ruller seg opp på magen, og navlen stikker frem:) glamorøst!!

Godt det er flere som daffer rundt for tiden :-P

Haha, lo godt nå. Kjente meg godt igjen i den beskrivelsen. Både singlet og navle på plass(ikke på plass..) og den blå fleecebuksa jeg har fått forbud om å la noen se meg i. 

Hahahaha, ja kjenner meg nok igjen selv ;) 
Jeg elsker jo onepiecen min da. Sååå deilig å ha på noe som ikke strammer. Men nå er den for liten også. Magen gjør at dressen går langt oppi rompa :P   Og er ikke akkurat sånn en onepice skal sitte

Hehe:D Ikke så gale når en faktisk er inne og skal kose seg. Da har vi lov å se ut akkurat som det passer oss:) Kjenner på det selv, at når jeg er hjemme, så er det deilig og for en gang skyld ikke bry seg om hvordan jeg ser ut:)

Back
Topp