KYSSESYKE

NurXhaN

Glad i forumet
Off off off...

Barnefaren ringte nettopp, han hadde vert hos legen idag, for i lengre tid har han vert kjempe slakk, vondt i halsen, hode verk og feber.. [&:] Så fikk han vite at han kanskje har kyssesyken, og vi har hatt nært kontakt (kysset), jeg har brukt samme glass som han, og vi har delt drikke flaske [&:] Det DUMMESTE er at dumme dumme meg har sutta på tutten til Leo, og jeg har smakt på maten hans me hans skje osv... [:(] Jeg håper virkelig at vi ikke har fått kyssesyken vi også, VERTFALL ikke lillegutt!!

Jeg er livredd jeg nå. Huff [:(][&o]

Du kan trøste deg med det at det er veldig veldig sjelden at barn blir smittet!!!!

På den andre siden utarter mononukleose (som det så fint heter) veldig forskjellig fra person til person!!!

Jeg ble innlagt på sykehus når jeg hadde det, mens venninna mi hadde knapt vondt i halsen!! [:@]

Men nå vet du, hvis du eller Leo blir syke, så er det bare å få tatt en blodprøve! [;)]

ORIGINAL: vand

Du kan trøste deg med det at det er veldig veldig sjelden at barn blir smittet!!!!

På den andre siden utarter mononukleose (som det så fint heter) veldig forskjellig fra person til person!!!

Jeg ble innlagt på sykehus når jeg hadde det, mens venninna mi hadde knapt vondt i halsen!! [:@]

Men nå vet du, hvis du eller Leo blir syke, så er det bare å få tatt en blodprøve! [;)]

ååh, det var godt å vite[:D] hehe... Da er det stor håp på at Leo ikke har fått det.

Yes, det skal jeg huske på [:D]

Huff. Du får kreve blodprøve om dere blis syke, så slipper du unødige bekymringer.
Jeg krysser fingrene for at du skal slippe unna og gullet også selvfølgeligt.

uff.... håper ikke dere har fått det! jeg har, bank i bordet, aldri hatt det - men alle venninnene mine på ungdomsskolen fikk det [:(][:(].

Ja håper ikke dere får det! :-)
Men hvis du blir syk så ta med han og sjekk han også!

Back
Topp