S sbr Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016 11 Jan 2016 #1 Noen her som har fått kyssesyken mens de gikk gravid? Hvordan var svangerskapet? Hvordan gikk det etter fødsel? Gikk alt bra med baby og fødsel?
Noen her som har fått kyssesyken mens de gikk gravid? Hvordan var svangerskapet? Hvordan gikk det etter fødsel? Gikk alt bra med baby og fødsel?
BMC Februar 14's Miss Skravle Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡ 11 Jan 2016 #2 Dytter for deg
? !! Forumet er livet VIP 11 Jan 2016 #3 Hjelpes..vil bare ønske deg lykke til! Jeg har nettopp hatt kyssesyken. Helt grusomt! Og ikke klarer jeg og Gjøre så mye med barna. Aldri følt meg så syk før. Hva sier legene da? Det viktigste er HVILE! Ikke anstreng deg til noe.
Hjelpes..vil bare ønske deg lykke til! Jeg har nettopp hatt kyssesyken. Helt grusomt! Og ikke klarer jeg og Gjøre så mye med barna. Aldri følt meg så syk før. Hva sier legene da? Det viktigste er HVILE! Ikke anstreng deg til noe.