kysse barna.. hvor lenge er det greit?

Femme Fatale

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
for de av dere som kysser de små på munnen.. hvor lenge er det greit å gjøre? (tenker så lenge barna vil det selv..) og er det greiere at mor eller far kysser? kan mor kysse på de små lenger enn far? bare lurer:)
(dårlig til å formulere meg men håper dere skjønner hva jeg vil frem til:)

ja og gjør dere det offentlig?

jeg mener det er greit så lenge barna syns det er greit jeg. de fleste små vil jo ikke lengre når de er 3-5 år. og det er jo ofte sånn at barna syns det er greit at mor kysser lengre enn far også, men samtidig tror jeg de fleste fedre finner det naturlig å ikke gjøre det så lenge

ORIGINAL: Tøsa FTW

Kyssing på munnen er for kjærester i min verden.
Jeg synes det er kleint når familiemedlemmer kysser hverandre på munnen, men det er meg...

Helt enig!

Jeg nusser dattra mi på munnen hver gang vi sier hadet (ellers blir hu sinna[8D]) Men er bare et raskt smask, rekker såvidt å være borti hverandre[8D]

Det får Eline styre selv.
Når hun blir større, så lar vi henne initiere evt nuss på munn i "offentligheten". Og da regner jeg med at hun slutter med det når hun ikke ønsker å gjøre d lenger. Vi kysser ikke med/på Eline, vi nusser. For oss er det en vesentlig forskjell. For andre er det vel tomatoe tomaaaato tenker jeg.

så lenge gutta ikke vil lenger[;)] og føler det snart er rett rundt hjørne hehe

Snuppa her vil gjerne nusse på munnen. Pappa'n liker det ikke og ber henne nusse kinn eller panne...

Jeg prøver å få henne til å nusse minst mulig på munnen jeg også.

Hun er 3 år

Jenta mi vil gjerne, ho er 4,5 men no har eg sagt at eg syns me kan gje kyss på kinnet..

Anette gir meg suss enda og hu blir 12år.. Gjør meg ingenting[:)]

Vi nusser, med skikkelig trutemunn. Er ikke noe kyss.
Ser ikke noe ekkelt med det. Er vi voksne (les noen voksne) som legger mer i en uskyldig nuss enn den søte oppmerksomheten som det er.

Kunne aldri falt meg inn å ikke nusse tilbake, er jo et uskyldig kjærtegn!

Nusser mamma'n min av og til også jeg. Hun er 58 og jeg er 29 ;-)

Jeg synes det er kleint når familiemedlemmer kysser hverandre på munnen, men det er meg...

me2

Jeg kysser ikke jenta mi på munnen, vi nusser. En vesentlig forskjell, syns jeg[;)]
Hun syns det er superstas, og kommer ofte bort til oss bare for å gi nuss[:)]
Hun får selv velge når hun ikke syns det er stas lenger!

Min eldste er 3, og her er det enda greit.[:D] Både fra mamma og baba.

gutten vår blir skikkelig lei seg om ikke han får nuss på munnen når jeg leverer han i bhg ol.
så her får han nuss på munnen å ser absolutt ikke noe galt i det!

Jeg KYSSER ikke barna mine på munnen, jeg susser eller smasker dem.. Og det kommer jeg til å fortsette med, helt til DE evt. syns det er ekkelt [;)]

Jeg får nuss av trollet, ikke kyss. Og det synes hun fortsatt er koselig. Hun gir meg gjerne nuss på munn foran venner og andre. Og det skal hun få fortsette med så lenge hun vil [:)]

ORIGINAL: _vimsa83_

gutten vår blir skikkelig lei seg om ikke han får nuss på munnen når jeg leverer han i bhg ol.
så her får han nuss på munnen å ser absolutt ikke noe galt i det!

Back
Topp