Kyss meg midt i

Solo super

Elsker forumet
VIP
panna :) I dag skal jeg virkelig drite i å holde meg fast og spise en bakt potet med rømme og ost.... men skal spise den sent i kveld.

Hello carbs,må bare få det ut av systemet,før jeg går tilbake til en sunn hverdag...

Diettbryting? Sikkert en spennende kamp å følge med på :P "hvem vinner, solo super eller den bakte poteten?"

Mmm.. vi pleier å jukse med bakt potet. Det tar så lang tid så jeg bare koker vanlig poteter. Blander jo alt sammen allikevel.
Vi har masse rart oppi da. Hvitløksmør,skinke,purre,mais,agurk
Nam!
Takk,der fikk jeg inspirasjon til ukemenyen min :)

Diettbryting? Sikkert en spennende kamp å følge med på :p "hvem vinner, solo super eller den bakte poteten?"
I dag vinner poteten,har allerde spist tre sitroner i dag og en salat så den bakte poteten blir en klar vinner ;)

Fått helt dilla.... og lider ikke av syre plager lenger :) Det sto mellom sitroner eller surt smågodt,så da måtte det bli sitroner ;) Og sitroner er JA mat så ikke dumt ;)

SPIST sitron? :schocked028 grøsset litt når jeg leste det :happy7

Jeg grøsser som bare det når jeg spiser den også :) Men det noe ved den som trekker veldig :)nam nam

Gutt i magen? (tenker på at noen sier man fyser på surt med gutt og søtt med jente, gøy om noen bekrefter det :p )

Det skal være en gutt ja,men jeg har hatt skikkelig jente følelse hele tiden ;) Har to gutter fra før og med begge fysa jeg på isbiter og fryst vann generelt,men nr 2 spiste jeg mye snø :)

Aaaah, baktpotet, gikk og såg på det på lørdagen når vi var på butikken, har hatt sikkelig lyst på det kjempe lenge.. Og det ble ikke noe mindre no, takk ;)
Må vell antakeligvis en tur på butikken i morgen, neei, forestn det går ikke. Sønnen er hjemme fra bhg, og så skal jeg på personalmøte, argh.. Jaja, får ta det på torsdagen :)
Koooos deg med poteten i kveld :D

Naaam! Med kryddersmør, mozarella, bacon, mais oooog stekt sopp! Kveldskosen klar for imorgen veit jeh :p

Back
Topp