Kypros vs Mallorca

Har ikke vært på noen av hotellene. Heller aldri vært på Kypros, men Chios, Kreta og Naxos.
Tror og har erfart at været på Mallorca er mer ustabilt enn Middelhavet rundt Hellas. Særlig i mai.. Mulig det er mer stabilt i begynnelsen av juni, men vet ikke..

Ja, jeg leser også at det er mer stabilt på kypros, og er jo nettop sol og bading vi vil ha så! Satser nok på sandy bay og håper ikke det blir for bråkete!

Ville uten tvil reist til Kypros i juni, på grunn av mer stabilt vær, høyere temp etc. Har ikke bodd på sunwing hotellet der selv, men bestevenninnen min har. Hun syntes det var kjempefint der.

Har vært flere ganger både på Kypros og Mallorca, de er begge store favoritter hos med. Herlig med relativt kort flytid å...

Satser nok på sandy bay og håper ikke det blir for bråkete

Roligere der enn på Nissi beach, i allefall....hehe

Jeg hadde helt klart valgt Mallorca, har vært begge plassene og Mallorca var bedre på mange måter. Kjenner også endel som bor på Mallorca, så har vært der alt ifra januar - oktober [:)] Var aldri kjølig når vi var der i mai/juni. Kypros blir for ungdomsaktig for meg, og kan ikke tenke meg å reise med familien der. Men så har jeg reist mye og er kresen på plassene! [8D]

Jeg har värt på Kypros flere ganger, men ikke bodd på det hotellet.
Har värt innom Sandy Bay og Nissi Beach som ble nevnt.

Nå klarer ikke ejg å väre objektiv ang Kypros da jeg selv og hele familien min elsker den öya. Reiser forövrig dit på fredag[;)] igjen....

Men jeg har og hört at väret er mye mer stabilt på Kypros. Juli og august derimot er stekhett der.

Jeg har vært på Alcudia 5 ganger men aldri på det hotellet.
Det er så koselig der og det er så utrolig mye man kan gjøre der. [:D]

Back
Topp