Kypros og shopping..

Que

Gift med forumet
Bare lurer på om det er noen her som har vært på Kypros før og kan si noe om hvordan det er med shopping der nede..
Var i Tyrkia i fjor og må innrømme at jeg ikke orket å gå og titte på ting fordi selgerne var så SINNSYKT innpåslitne. Man kunne jo ikke se på noe uten at de var på deg og nærmest tvingte deg til å prute, selv om du ikke engang hadde tenkt å kjøpe noe. Ble nesten sinna av det, så det ga jeg opp!

Så hvordan er det på Kypros?

er mange år siden jeg var der da, men på den tiden var det i alle fall ikke slik som i tyrkia i det hele tatt. var vel mer som å gå å handle hvor som helst her hjemme tenker jeg

Inne i Larnaca er det kjempe fint å handle! Skikkelig butikker, skikkelige folk og ingen innpåslitne.. :)

vært i ayia napa, absolutt ingenting å kunne handle der, kun party. så innpåslitne selgere skal du lete lenge etter :-P 

LittleJ. skrev:
vært i ayia napa, absolutt ingenting å kunne handle der, kun party. så innpåslitne selgere skal du lete lenge etter :-P 

Vi skal like utenfor Ayia Napa, men blir nok ikke å dra inn til byen så mye, siden vi har med barn og jeg er gravid blir det liksom ikke noe festing akkurat;) Hadde vel egentlig ikke tenkt å shoppe så veldig mye, men er greit å vite sånn ca hvordan det er...
Sandy Bay, heter det visst der vi skal..

Larnaca var dyrt, men vanlige butikker.. Jeg synes ikke det var noe å hoppe i taket for, men de var hvert fall ikke innpåslitne da.

Vi har vært der et par ganger, bodde da like utenfor Agia Napa, på hotell Callisto:)

Vi dro bare inn til byen et par ganger, men synes ikke det var så veeeldig mye å handle egentlig - i motsetning til flere andre Sydenland jeg har vært i. Det aller meste var skikkelige butikker (med aircondition, heldigvis) og ingen innpåslitne selgere i det hele tatt. Var ikke spesielt billig der.

Nå tråla ikke vi hele byen heller da for var så ufattelig varmt, så jeg skal ikke si at sånn og sånn er det:)

Back
Topp