Kypros/Agia Napa

Hanne79

Elsker forumet
I dag har jeg bestilt tur til hele vår utvidede familie, dvs oss fire, svigerforeldrene mine og mamma. Vi reiser den 28/8 og kommer hjem igjen den 11/9. Vi reiser med Startour og skal til et bluevillage-kompleks i Agia Napa som heter Callisto. Vi og svigers skal dele en 74km2 leilighet med 3 soverom, så jentene får eget rom Mamma skal, etter eget ønske, ha en 1-romsleilighet. Åhhhh, jeg gleder meg. Nå må jeg bare få pass til jentene

Vi har aldri vært på Kypros, så jeg lurer på om noen har litt erfaringer å dele. Noen som har vært der vi skal?

http://www.startour.no/Resorts/travel.aspx?id=16700&cat=2|176&entry=2&dest=0&city=49&type=c&hotel=3068

Fikk bare opp denne siden da jeg klikka på linken din:

http://www.startour.no/tui.aspx?id=17575

Har vært på Kypros, men det er maaange år siden. Håper at dere får en knall tur. Unner dere det.
Klemmer fra meg

Å så deilig det kommer til å bli!!![:D]
Har dessverre ikke vært der så har ingen råd å komme med...

Ligger det i selve Agia Napa? Det som er med denne plassen er at det er festarplass nummer 1 på Kypros. Veldig mye ungdom som reiser dit. Så sjekk litt området hotellet ligger på. Kan bli tøft hvis det ligger ungdomshotell i nærheten da det fort blir mye bråk på kvelden natta.

ORIGINAL: Trulte74

Ligger det i selve Agia Napa? Det som er med denne plassen er at det er festarplass nummer 1 på Kypros. Veldig mye ungdom som reiser dit. Så sjekk litt området hotellet ligger på. Kan bli tøft hvis det ligger ungdomshotell i nærheten da det fort blir mye bråk på kvelden natta.

Ligger 2,5 km utenfor selve sentrum. Er bluevillage anlegg, så det er et rent familiested uten annet i nærheten. I tillegg reiser vi jo utenom både sommerferie og høstferie så jeg regner med at det går greit.  

Har vært på kypros..i Fig Tree Bay...ligger 5 min med taxi ifra fra Agia Napa...så var der inne og festet litt også[:D] Fig Tree Bay er en mye mindre plass med koslige pubèr men ingen nattklubber(som det er en haug av i Agia Napa) Kjempefint der nede..Det ligger et svært vann/badeland i nærheten(må ta taxi) som er Europas største eller noe....
Bada ikke i Agia Napa, men i Fig tree var det en nydelig sandstrand...
God tur...gled deg[:D]

Men pass på bilene der nede...tror ikke de har så mye kjøretrening før de tar lappen nei...iløpet av de tre ukene jeg var der, var det 7 dødsulykker i trafikken....og da helst turister som ikke skjønner hvor galne de er på veien der nede. De kjører også på venstre side da de har vært under engelsk koloni en gang i tiden..

ORIGINAL: Hanne79

I dag har jeg bestilt tur til hele vår utvidede familie, dvs oss fire, svigerforeldrene mine og mamma. Vi reiser den 28/8 og kommer hjem igjen den 11/9. Vi reiser med Startour og skal til et bluevillage-kompleks i Agia Napa som heter Callisto. Vi og svigers skal dele en 74km2 leilighet med 3 soverom, så jentene får eget rom Mamma skal, etter eget ønske, ha en 1-romsleilighet. Åhhhh, jeg gleder meg. Nå må jeg bare få pass til jentene

Vi har aldri vært på Kypros, så jeg lurer på om noen har litt erfaringer å dele. Noen som har vært der vi skal?

http://www.startour.no/Resorts/travel.aspx?id=16700&cat=2|176&entry=2&dest=0&city=49&type=c&hotel=3068

ikkesant at du lovte meg en plass i kofferten din?
Jeg duger bra som barnevakt, altså [8D]

Back
Topp