Kypros/Agia Napa(m/link)

• Trådstarter Trådstarter ~Mirabell~
  • Opprettet Opprettet
M

~Mirabell~

Guest
Er det noen som har vært der på familietur og som har noen erfaringer å dele?

Vi har bestilt tur dit i mai og skal bo på Blue Village Callisto. Link:
http://www.startour.no/feriereiser/kypros/agia-napa/blue-village-callisto/?season=sommer-2010

Vi skal reise sammen med en annen småbarnsfamilie, så vi blir fire voksne og to barn på 1,5 og 2,5 år. Har bestilt 2-roms med markterrasse og all inclusive. Gleder meg som en unge, men lurer veldig på om det er mye kakkerlakker der siden vi skal bo på bakkeplan[&:] Tar ellers i mot alle gode tips[:D]

Der var jeg med mamma og pappa og min søster med hennes fam sommeren for snart 9 år siden.
Da var det helt nytt,vi var suuuuper fornøyde[:D][:D][:D]passer veldig godt for småbarnsfam.Fine basseng
områder,grei strand.God underholdning på hotellet om kveldene.

Vi bodde ikke på det hotellet, men har ikke hørt om noen som har vært plaget med kakerlakker der. Vi var i hvert fall ikke det..

Supert hotell og plass :) så ikke en eneste kakkerlakk, å ingen småkryp verken ute eller inne [:D]

Åh så godt å høre!![:)]

Men tar gjerne i mot tips, erfaringer og anbefalinger fra flere[:D]

Hei Hei [:D][:D] Meg og sambo var der i August/September akkurat på samme hotell [:D][:D] Var helt nydelig, PERFEKT for småbarnsfamilier.. Vi pleide ofte å gå bort til Sandy Bay som var ca 5 min gåavstand fra hotellet for å få litt variasjon fra bassenget.. Fin strand med hotellet men der er det mye stein [:'(] Var jo masse underholdning på hotellet, hele tiden [:D]  Vi hadde også en to roms på bakkeplan.. Vi var ikke plaget med kakelakker, men vi hadde litt små maur på badet innimellom.. Men det gjorde ingenting, vi lå nesten ikke merke til det engang..

Håper dere får en super tur [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: gledermeg88

Hei Hei [:D][:D] Meg og sambo var der i August/September akkurat på samme hotell [:D][:D] Var helt nydelig, PERFEKT for småbarnsfamilier.. Vi pleide ofte å gå bort til Sandy Bay som var ca 5 min gåavstand fra hotellet for å få litt variasjon fra bassenget.. Fin strand med hotellet men der er det mye stein [:'(] Var jo masse underholdning på hotellet, hele tiden [:D]  Vi hadde også en to roms på bakkeplan.. Vi var ikke plaget med kakelakker, men vi hadde litt små maur på badet innimellom.. Men det gjorde ingenting, vi lå nesten ikke merke til det engang..

Maur skal jeg tåle ja!Sålenge jeg ikke våkner med de på ansiktet mitt[8D]Vi hadde egentlig sett på et hotell på sandy bay, men det ble dyrere, derfor valgte vi Callisto. Håper det blir bra ja!Har hørt rykter om både tivoli, mye festing etc, men siden vi er litt utenfor sesongen og de fleste ungdommene fortsatt er i skolen så håper jeg vi slipper unna det verste[;)]

ORIGINAL: ~Mirabell~

Maur skal jeg tåle ja!Sålenge jeg ikke våkner med de på ansiktet mitt[8D]Vi hadde egentlig sett på et hotell på sandy bay, men det ble dyrere, derfor valgte vi Callisto. Håper det blir bra ja!Har hørt rykter om både tivoli, mye festing etc, men siden vi er litt utenfor sesongen og de fleste ungdommene fortsatt er i skolen så håper jeg vi slipper unna det verste[;)]

Var på Kypros i to uker  i juni 07. Bodde på SandyBay vi da. En fantastisk ferie[:)][:)][:)] Gled dere!

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: ~Mirabell~

Var på Kypros i to uker  i juni 07. Bodde på SandyBay vi da. En fantastisk ferie[:)][:)][:)] Gled dere!

Takk!Det gjør vi![:D]

Back
Topp